اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان جرات تجاوز به ایران اسلامی را نیز به فکر خود راه نمی‌دهند.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه افزود: خداوند متعال رعب و وحشت نظام اسلامی را در دل دشمنان ایران انداخته است و آنان می‌دانند که تقابل با ایران برایشان گران تمام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و با صلابت‌تر در راه دفاع از کیان اسلامی حضور دارد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح نظام اسلامی سربازان ولایت و فداییان اسلام هستند و همواره در بازدید از یگان های نیروهای مسلح در تمامی سطوح کشور این ندا و همنوایی متحد را می توان احساس کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همه سربازان و افسران ایران اسلامی آماده پاسخ کوبنده به دشمنان ایران اسلامی هستند و تا پای جان مدافع اسلام و انقلاب خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران افرادی مومن، با تقوا و شجاع هستند که در عمل به منویات مقام معظم رهبری و حفظ و حراست از نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود : باعث خوشحالی و مسرت است که فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در نظام اسلامی ارتباط وثیق با خداوند متعال دارند و در تمامی کارها از پروردگار متعال استمداد می‌کنند.

وی اضافه کرد: این امر نشان از اشرافیت و دقت فرماندهی معظم کل قوا در انتخاب و انتصاب فرماندهان نیروهای مسلح نظام اسلامی دارد و امیدواریم این روحیه معنویت که تضمین کننده پیروزی ها و موفقیت هاست در میان تمامی مدیران و فرماندهان و جامعه کشور نهادینه شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رزمایش نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی ارومیه به این شهر سفر کرده است.

این رزمایش امروز با حضور نیروهای تیپ ۴۱ پیاده قوشچی در منطقه باری برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست