اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: بیشترین تصادفات در محور ارومیه – مهاباد و در ۳۰ کیلومتر ابتدایی شهر ارومیه رخ می دهد و با وجود افزایش ترددها، تعداد فوتی های تصادفات نوروزی امسال ۱۳ نفر و مشابه سال گذشته است.

یاسر رهبردین روز شنبه در جلسه شورای راهبری ترافیک آذربایجان غربی با اشاره به احتمال افزایش سفرها طی نیمه دوم تعطیلات نوروزی در استان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون، پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تردد ثبت شده که این رقم به صورت جهشی افزایش می یابد.

او افزود: این میزان ۱.۱ میلیون فقره بیشتر از  مدت مشابه سال گذشته است که افزایش ۲۵ درصدی را شامل می شود.

رهبردین اضافه کرد: با وجود این میزان افزایش تردد، تعداد فوتی های تصادفات نوروزی امسال ۱۳ نفر و مشابه سال گذشته است ولی باید برای جلوگیری از افزایش این رقم، همه ادارات تلاش خود را به کار گیرند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد فرمانداران با هماهنگی دستگاه های اجرایی، گشت و بازرسی ها را برای جلوگیری از تصادف و بروز تخلف افزایش دهند.

رهبردین با بیان اینکه طبق گزارش های دریافتی، بیشترین تصادفات در محور ارومیه – مهاباد و در ۳۰ کیلومتر ابتدایی شهر ارومیه رخ می دهد، اظهار کرد: باید ضمن برنامه ریزی کوتاه مدت برای آگاهسازی رانندگان در راستای کاهش تصادفات، برنامه ریزی بلندمدت برای ایجاد دوربرگردان به صورت u – turn در این محور انجام گیرد.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: میزان تردد در جاده های استان نسبت به نوروز سال گذشته ۲۵ درصد و تردد ورودی و خروجی از استان نیز ۱۰ درصد افزایش یافته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست