اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچیان احشام در سال گذشته به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

محمد اقوامی افزود: در رابطه با قاچاق احشام سال گذشته در شعب مختلف این اداره کل در سطح استان ۱۴۹ فقره پرونده تعزیراتی تشکیل شد و علاوه بر ضبط احشام به نفع دولت بیش از ۱۸ میلیارد ریال جریمه صادر گردید.

وی اضافه کرد: در راستای تشکیل این تعداد پرونده ۶ هزار و ۴۶۷ راس گاو، ۱۲ هزار و ۳۵۵ راس گوسفند، ۲ هزار و ۸۲۱ راس بز و ۹ نفر شتر از قاچاقچیان ضبط شد.

وی ادامه داد: قاچاق احشام طی سال گذشته بیشتر در مرزهای جنوب آذربایجان غربی و در مرز عراق صورت گرفت و قاچاقچیان قصد انتقال احشام به شمال عراق را داشتند.

وی با اشاره به کشف قاچاق یکهزار و ۱۰۰ ثوب انواع البسه خارجی طی هفته جاری در خوی بیان کرد: متهم این پرونده نیز پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

اقوامی گفت: این تعداد البسه در ایست بازرسی ایواوغلی خوی و از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاق سیگار و البسه همچنان جزء مهمترین اقلام قاچاق در استان به شمار می رود.

به گزارش ایرنا ، آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز به شمار می رود و سالانه میلیاردها ریال جریمه برای متخلفان این بخش صادر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست