اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پنج نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.به نقل از دانشگاه ارومیه؛ در فهرست جدیدی که از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام انتشار یافت، ۵ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در زمره  پژوهشگران پر استناد ۱ درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

تعداد و حجم استنادهای دریافتی و نداشتن مقاله بازپسگیری شده از جمله شاخص‌های اصلی در انتخاب این پژوهشگران است.

سال گذشته ۲ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در این فهرست جای داشتند که امسال این تعداد به ۵ نفر افزایش یافته است.

دکتر صمدجعفرمدار، دکتر هادی الماسی، دکتر قادر رضازاده، دکتر جواد نوری نیا و دکتر چنگیز قبادی پنج نفر عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه هستند که نام آنها در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفته است.

چهار نفر از این پژوهشگران از دانشکده فنی و یکی از آنها از دانشکده کشاورزی بوده و معیارهای انتخاب نیز براساس تعداد مقالات برتر چاپ شده و مقالات پراستناد است، یعنی افراد بیشتری به این مقالات مراجعه کرده و از نوشته‌های آنها در مقالات خود استفاده کرده‌اند.

جواد نوری‌نیا از گروه مهندسی برق مخابرات، قادر رضازاده از گروه مهندسی مکانیک، صمد جعفرمدار از گروه مهندسی مکانیک،هادی الماسی از گروه علوم و صنایع غذایی و چنگیز قبادی از گروه مهندسی برق مخابرات بوده‌اند.

در این راستا مقالات صمدجعفرمدار بالای ۹۹۳ بار مورد استناد مقالات دیگر قرار گرفته و  هزار و ۶۰۰ مورد نیز مقالات جواد نوری نیا مورد استناد و استفاده قرار گرفت که اثرگزاری تولید علمی آن مقاله را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست