اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: افرادی که اقدام به اختلاف افکنی کنند از فرمایش رهبر معظم انقلاب تخطی کرده اند.

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسوولان لازم است زمینه مشارکت اقتصادی مردم را در راستای تحقق شعار سال و مطالبات رهبر معظم انقلاب فراهم کنند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: امسال سال جهش در تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و علت آن اهمیت مباحث اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مباحث اقتصادی سال‌هاست که مساله اساسی در کشور است، اظهار کرد: راه حل این مساله افزایش تولید و مهار تورم بوده‌ که لازمه آن مشارکت مردم است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مساله دفاع مقدس و جنگ با مشارکت مردم مدیریت و حل شد، ادامه داد: مسوولان لازم است امکانات لازم برای مشارکت آحاد جامعه در مباحث اقتصادی را فراهم کنند.

وی با اشاره به موضوع گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد و ارزش این کارهای خیر در ماه مبارک رمضان نیز گفت: ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بهانه ای است تا خیّران و مسوولان قضایی و ستاد دیه کشور وارد میدان شوند و زندانیان غیر عمد و بدهکار را به آغوش گرم خانواده بازگردانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان شامل قومیت ها و پیروان ادیان و مذاهب مختلف است، افزود: اقدامات و مسایل سیاسی نباید منجر به نفرت پراکنی در این منطقه شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: افرادی که اقدام به اختلاف افکنی کنند از فرمایش رهبر معظم انقلاب تخطی کرده اند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: کسی حق ندارد به علت اختلافات سیاسی و منافع حزبی و جناحی امنیت استان و وحدت ملی را به خطر بیاندازد.

وی ادامه داد: در کشور وحدت ملی در راس تمامی امور است و برای دستیابی به اهداف لازم است در انتخابات و از راههای قانونی تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به فرارسیدن ۱۲ رمضان و روز اخوت افزود: مسلمانان و مومنان باید همدیگر را برادر بدانند و نباید وحدت اسلامی و اخوت فراموش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست