اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران باید در کار خود به رعایت صداقت گویی و نیز مسئولیت پذیری در قبال خبر منتشر شده خود اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ارومیه در محل خانه مطبوعات استان، اظهار داشت: در دنیای امروزی جایگاه خبر و اطلاع رسانی قابل توجه و غیرقابل کتمان است و به همین دلیل باید افراد شاغل در این حوزه دارای تخصص و پشتکار باشند.

وی، افزود: در نوشتار و انتشار خبرهای مختلف باید نسبت به رعایت اصل صداقت و پرهیز از گمانه زنی پرهیز شود تا خبرهایی که باعث تشنج در جامعه می شوند راهی برای ظهور نیابند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: اینکه هر خبری باید در اختیار مخاطبان قرار گیرد با برخی مباحث در تضاد است و بر همین اساس باید خبرنگاران در این زمینه دقت و توجه کافی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به لزوم حمایت مسئولان از قشر خبرنگاران، بیان داشت: برخی مشکلات موجود در جامعه خبرنگاری نیازمند دقت از سوی مسئولان است که  در این زمینه عزم و همت مدیران مربوطه نیاز رسیدن به حد مطلوب است.

حجت الاسلام قریشی با بیان روایاتی در خصوص اهمیت خبررسانی، گفت: از زمان بعثت نبی اکرم(ص)  موضوع خبررسانی دارای اهمیت ویژه ای بوده و در جریانات مختلف اسلامی نظیر کربلا نیز اهمیت این موضوع به خوبی روشن شود بنابراین باید خبرنگاران نسبت به شناخت حرفه خود و نیز ورود جدی به عرصه خبررسانی دقت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست