اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جلسه دبیران شعب و دفاتر فرعی احزاب و تشکل های سیاسی استان با ریاست علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در این جلسه به تشکیل و راه اندازی خانه احزاب استان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته با پیگیری های انجام گرفته و مشارکت دبیران استانی احزاب و گروه های سیاسی، خانه احزاب استان که محلی برای پشتیبانی و توسعه فعالیت های حزبی است، راه اندازی شد.

علی مصطفوی افزود: خانه احزاب محلی برای پشتیبانی از احزاب مستقر در استان است و می تواند نقش برجسته ای در ارتقای مشارکت و توسعه فرهنگ حزبی در استان ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری را بسیار مهم ارزیابی کرد و از احزاب و گروه های سیاسی نیز خواست در جهت برگزاری انتخابات شکوهمند و سالم در کشور و استان اهتمام ویژه داشته باشند.

مصطفوی چهار اصل مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی را جزو اصول اساسی در برگزاری انتخابات عنوان کرد و از تمامی دست اندرکاران و احزاب سیاسی استان نیز خواست این اصول چهارگانه را سرلوحه خود قرار دهند.

وی قومیتی کردن انتخابات را جزو دسیسه ها و توطئه های دشمنان دانست و بر ضرورت هوشیاری در مقابله با این قبیل توطئه ها تاکید کرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: قطعا خواست و دغدغه همه مسئولان، احزاب و گروه های سیاسی، برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم است.

محمود اردبیلی افزود: با حفظ و ارتقای وحدت، همدلی و انسجام ملی قطعا حضور و مشارکت مردم در انتخابات پررنگ تر خواهد شد.

وی همچنین از احزاب متقاضی تاسیس شعبه و دفتر فرعی در استان خواست نسبت به تکمیل پرونده های تاسیس و راه اندازی شعب و دفاتر فرعی در استان اقدام کنند.

در ادامه این جلسه دبیران استانی احزاب دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص موانع توسعه فعالیت های حزبی و همچنین راهکارهای برگزاری پرشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست