اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ر ییس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی گفت: کیفرخواست ۱۴ تن از اراذل واوباش سابقه دار و خطرناک ارومیه صادر شد.

ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر و انجام تحقیقات مقدماتی مفصل و دقیق توسط بازپرس ویژه در دادسرای ارومیه، قرار جلب صادر و با موافقت دادستان مرکز استان، کیفرخواست پرونده این ۱۴ تن و پرونده جهت صدور رای به محاکم صالح ارسال شد.

او ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان عرصه را بر اراذل واوباش تنگ کرده ایم واجازه نمی دهیم فرد یا افرادی امنیت مردم وجامعه را به مخاطره بیاندازند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به دستگیری یکی از این اراذل و اوباش خطرناک به نام “س- خ” معروف به لندهور اشاره کرد و افزود: این فرد شرور که سوابق کیفری متعددی داشته و اخیرا در یک درگیری اقدام به قطع دست یک نفر با قمه کرده و به تهران گریخته بود، با هماهنگی ها و کارهای مستمر انتظامی و قضایی شناسایی و پس از کشف محل اختفایش دستگیر شد.

عتباتی بیان کرد: امنیت مردم استان، خط قرمز جدی دستگاه قضایی بوده و افرادی که اقدام به شرارت می کنند، به عنوان مجازات تکمیلی از اقامت در شهرستانهای استان منع خواهند شد.

او با اشاره به موضوع گمرک و مشکلات این بخش اظهار داشت: تکالیف دستگاه قضایی استان در باب حفاظت از حقوق بیت المال و حقوق عامه ایجاب می‌کند به صورت مبسوط و دقیق و کارشناسانه به موضوع گمرکات استان ورود و با همکاری موثر سایر نهادها و ارگانهای ناظر مشکلات مربوط را حل و فصل کنند.

عتباتی  ساماندهی بهینه گمرکات را در بحث ترخیص به موقع کالا و جلوگیری از انباشت در انبارهای گمرک بسیار موثر در رونق اقتصادی استان و کشور دانست و بهبود وضعیت ورود و خروج مسافران و نحوه بارگیری و تخلیه بار کامیون ها را هم خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست