اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی گفت:  بصیرت افزایی اولویت رسانه ها باشد.

 حجت الاسلام سرایی در ششمین همایش بسیج رسانه که با حضور مدیران ، خبرنگاران و فعالین رسانه ای استان در محل سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان  برگزارشد ، افزود: ‌متاسفانه هم افزایی بین رسانه های جامعه برای مواجهه با چالش های فضای مجازی وجود ندارد و جامعه نیازمند یک هم افزایی است.

حجت الاسلام سرایی با تاکید بر اینکه فضای مجازی درعصر حاضر تبدیل به بمباران اطلاعات شده است تصریح کرد: ‌هرکس در این دنیای مجازی حرفه ای و هوشمندانه عمل کند سود بیشتری خواهد برد.

نماینده ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی موثرترین سلاح، تبلیغات است اظهار کرد: ‌گاهی این سلاح می تواند مخرب تر از بمب اتم باشد اگر نظارتی در آن انجام نشود.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید مطالبه گر باشند خاطرنشان کرد: ‌اگر رسانه ها خود بصیرت نداشته باشند دچار مشکل شده و بجای رفع مشکلات جامعه بر مشکلات اضافه خواهند کرد.

‌حجت الاسلام سرایی با اشاره به اینکه نماد غیرت آذربایجان غربی شهید مهدی باکری است افزود: ‌متاسفانه مسئولین فرهنگی استان و رسانه ها تاکنون آنطور که باید به زندگی و شخصیت این شهید نپرداخته اند و این یک ضعف برای فرهنگ استان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی  اذعان کرد : غفلت مسئولان و متولیان امر و خود خانواده ها باعث ایجاد ضرر و زیان بر پیکر جامعه و مردم شده است.

سرهنگ محمدمهرزاد صدقیانی مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی در ابتدای این همایش خاطرنشان ساخت :اجرای مصوبات هیات اندیشه ورز استان مهم ترین برنامه سال ۹۸ است تا قدمی برای حل مشکلات صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه برداشته شود.

در این مراسم از زحمات یداله قربانی تقدیر یوسف حق دوست به عنوان رییس شورای قشر بسیج رسانه ای استان معرفی گردید ، همچنین از زحمات سجاد کردلر و حسین علیزاده هم تقدیر و میثم قربانی به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان ارومیه منصوب و معارفه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست