اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: امسال در مجموع ۶۴درصد سرقتها در استان کشف و ۲۳۱ باند سرقت در استان متلاشی شد.

سرهنگ صادق شکری با بیان اینکه در سال جاری هیچ سرقت مسلحانه ای در استان رخ نداده، افزود: در ۱۱ماهه سالجاری ۱۲ هزار و ۲۰۰نفر سارق و مالخر در استان دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۲درصد افزایش دستگیری داشتیم.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه ارزش ریال وسایل کشف شده از این تعداد سارق یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان است، تصریح کرد: ۲۵درصد سارقین برای بار اول بودند که دستگیر شدند ، یک درصد بانوان و ۲درصد از آنها نیز سارقین غیر بومی بودند.

وی اظهار کرد: ۱۳هزار و ۲۶۸مورد خدمات در حوزه انگشت نگاری و صدور سوپیشینه در سال جاری ثبت شد.

سرهنگ شکری با تاکید به اینکه در حوزه جرم قتل ۱۱۴درصد کشف وقوع داشتیم که از شاخص کشوری که ۸۵درصد است شاهد آمار بیشتری هستیم، خاطر نشان کرد: در بحث فوتی های مشکوک نیز ۱۰۰درصد پرونده ها تعیین تکلیف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در ایام نوروز نیز برنامه های امنیتی و نظارتی در سطح استان از جمله برنامه ریزی برای کشف جرم، عدم مرخصی به سارقین سابقه دار، پایش مراکز خرید جهت مقابله با جیب برها انجام وگشت های پیشگیری افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست