اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مهاباد صریحا در مخالفت با طرح ساماندهی فضای مجازی گفت : این طرح شبکه های اجتماعی را مسدود خواهد کرد و زیان جبران ناپذیری به اقتصاد، اشتغال و روابط مردم وارد خواهد نمود.

جلال محمودزاده در خصوص مسدودسازی شبکه های اجتماعی خارجی در کشور در صحن علنی مجلس امروز اول بهمن ماه گفت: این طرح دارای مشکلات زیادی است لذا من مخالف تصویب آن هستم.

او ادامه داد: بر اساس این طرح، اگر شبکه های خارجی نتوانند ظرف ۴ ماه در ایران دفتر ایجاد کنند که با توجه به تحریم ها حتما نمی توانند دفتر ایجاد کنند و بنا بر این بعد از ۴ ماه این شبکه ها بسته خواهند شد و کسب و کارها و ارتباطات اجتماعی و شغل های کشور را به تعطیلی خواهند کشاند چون اکثر مبادلات و کسب و کارها از طریق شبکه های مجازی انجام می شود.

نماینده مهاباد تاکید کرد: چه ضرورتی دارد در زمانیکه مردم کشور تحت فشارهای شدید اقتصادی بوده و بیشتر کسب و کارها تعطیل هستند، بیایند طرحی در مجلس بدهند که فضای مجازی را محدود کنند.

پیشتر عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفته بود: این روزها دیگر چیزی به نام اینترنت نداریم و با تداوم این وضعیت هم اقتصاد دیجیتال را از دست می‌دهیم و هم از صنعت روز دنیا عقب می‌مانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست