اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: مدت زمان برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی استان در مناطق زرد و آبی به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا حداکثر سه ساعت خواهد بود.

سعیدمینایی‌مهر روز یکشنبه در جلسه هماهنگی با مسوولان تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس عروسی بوکان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و مسوولان آذربایجان‌غربی تالارهای پذیرایی بعد از ۱۱ ماه تعطیلی، فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداتشی می تواند آغاز کند.

وی با بیان اینکه موج چهارم کرونا با شیب ملایم در حال شکل‌گیری است، افزود: بر این اساس مسوولان تالارهای عروسی باید نسبت به این امر حساس باشند و نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توجه بیشتری نشان دهند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تالارهای پذیرایی پس از چند ماه تعطیلی با ظرفیت ۵۰  تا ۲۰۰ نفر بر اساس مساحت تالارها و مشروط به عدم برگزاری مراسم پایکوبی بازگشایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تالارهای عروسی و پذیرایی در مناطق با وضعیت زرد و آبی از نظر کرونا مجاز به فعالیت است، افزود: تالارها حق ندارند در ایام شب و بعد از ساعت ۲۰ اقدام به برگزاری مراسم کنند.

مینایی‌مهر ادامه داد: علاوه بر این انجام هرگونه حرکات دسته جمعی توسط مدعوین ممنون است و مسوولان تالارها باید جلو این کار را بگیرند.

وی به شهروندان توصیه کرد فاصله گذاری هوشمند، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک را به عنوان راهکار اصلی پیشگیری از کرونا و راهگشایی برای معیشت و سلامت خود مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: اعمال محدودیت‌ها در راستای حفاظت از جان مردم و عمل به توصیه‌های ستاد کرونای کشوری و استانی است و رعایت این موارد و بازتاب آن، پایش می‌شود که در صورت عدول از آن و افزایش بیماران مبتلا به کرونا، تصمیم‌های جدید اتخاذ و به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست