اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر دادگستری با حکم ریاست قوه قضائیه، جاوید پاشایی بعنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی منصوب شد؛ همچنین در این آئین از زحمات وی بعنوان بازرس کل سابق استان تجلیل و با حکم ریاست سازمان بازرسی کل کشور محمود مهرورز بعنوان بازرس کل جدید استان منصوب گردید.
این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رییس کل دادگستری، معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، رییس منطقه ۵کشوری بازرسی و مقامات قضایی، نظارتی و اجرایی استان تشکیل یافت.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر ویژه از زحمات جاوید پاشایی و آرزوی توفیق برای مهرورز بازرس کل جدید استان به لزوم ارتقای جایگاه نظارت و به ورود قدرتمند دستگاه قضایی برای پیشگیری و مقابله با فساد تاکید نمود.
گروسی رییس کل دادگستری استان نیز ضمن اعلام آمادگی جدی دادگستری و سازمان های تابعه برای جلوگیری از تخلفات از زحمات بازرس کل سابق تقدیر و افزود: پاشایی همواره دارای برنامه و ایده‌های نو بوده‌ و عملکرد درخشانی را در کارنامه خود دارد.
آقاجری معاون سیاسی و قضائی سازمان بازرسی کل کشور هم طی سخنانی دامنه نظارتی سازمان بازرسی را بیشتر از بقیه نهادهای نظارتی عنوان نموده و بازرس کل جدید را مدیری کارآمد، متعهد و با تجربه خواند و مدت ٨ ساله حضور آقای پاشایی در سازمان بازرسی را غنیمت و منشأ خیرات فراوانی دانسته که بلحاظ اعلام نیاز ریاست دادگستری کل استان بعنوان معاون قضایی رییس کل دادگستری ایفای خدمت خواهند کرد.
قاضی پاشایی در آیین تودیع خود از بازرسی و معارفه بعنوان معاون قضایی به گزارش مختصری از اقدامات خود در گسترش و توسعه کمی و کیفی سازمان در استان پرداخته و ضمن تشکر ویژه از حمایتهای نماینده ولی فقیه در استان، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، ریاست دادگستری سابق و فعلی، همکاران بازرسی و تعامل و همکاری خوب استاندار و همه مدیران، فرمانداران و شهرداران در سطح استان، بیشترین لذت و شیرینی دوره مدیریتی خود را رضایتمندی و اعتماد مردم و دعای خیر ایشان عنوان نمود.
مهرورز بازرس کل جدید استان آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد در تعامل با مدیران استانی و به دور از هرگونه مچگیری بتوانیم در ادامه مسیر کار سازمان بازرسی در استان، پر ثمر بوده و با سربلندی این مسئولیت خطیر را تحویل مدیر بعدی دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست