اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : مراسم گرامیداشت هفته جهانی و اختتامیه جشنواره ورزشی هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با حضور مهران تیشه گران رئیس ‌فدراسیون ، حضرت پور نماینده مردم ارومیه در خانه ملت ، مدیران کل استانی و شهرستانی ، روسای هیات های ورزشی ، ورزشکاران و خانواده انجمن ناشنوایان در سالن اجتماعات امام علی (ع ) انتظامی برگزار گردید.

رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: هم اکنون پنج هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این فدراسیون در رشته های مختلف ورزشی عضویت و فعالیت دارند.

مهران تیشه‌گران اظهار داشت: این تعداد ورزشکار به صورت سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کرده و در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات جدی این قشر از جامعه نبود قوانینی برای قرارگیری این بخش از جامعه در جمع معلولان است که باید به کمک نمایندگان مجلس این امر تحقق یابد تا امکان دریافت تسهیلات و کمک برای آنها همچون معلولان فراهم شود.

او با اشاره به قدمت ۷۰ساله مسابقات جهانی ناشنوایان گفت: رایزنی‌هایی برای پیوستن فدراسیون ناشنوایان به المپیک و پارالمپیک چه در ایران و چه در جهان صورت گرفته که امیدواریم شاهد این اتفاق در آینده‌ای نزدیک باشیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست