اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک سال جدید شمسی و عید نوروز در پیام نوروزی خود اظهار داشت: با آغاز سال جدید به چند مسئله باید توجه شود؛ اولین مسئله بازنگری در اعمال و رفتار سال گذشته است.

وی افزود: انسان اگر در وظایف شرعی و حقوق الهی در سال گذشته تقصیر و قصور دارد باید تلاش کند که آن را جبران کند و اگر حق الناس بر عهده دارد تلاش کند که آن را جبران کرده و رضایت مردم را جلب کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: از الطاف خداوند در سال جدید این است که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم و با آغاز سال جدید شمسی در حقیقت سال معنوی مسلمین در ماه مبارک رمضان آغاز می شود که باید تلاش شود در این ایام تغییر و تحول معنوی در وجود انسان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: باید در این ایام از باقی مانده ماه شعبان استفاده کرده و خود را آماده درک ماه رمضان نماییم.

قریشی در این پیام نوروزی تاکید کرد: در ایام عید و در آستانه ماه مبارک رمضان نباید از مسئله مواسات غافل شویم و باید به فقرا و محرومین کمک کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در ایام نوروز از صله ارحام غافل نشده و در صورت وجود محدودیت های کرونایی با تماس تلفنی از حال اقوام و نزدیکان مطلع شویم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات پیش رو با شرکت حداکثری و انتخاب درست تلاش کنیم تا دولتی جوان و حزب الهی و انقلابی مدیریت اجرایی کشور را عهده دار شده تا مشکلات مردم با تلاش های آن ها برطرف شود.

وی در ادامه نیز بیان کرد: برای آحاد جامعه مخصوصاً برای هم استانی های عزیز آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست