اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: درحال حاضر این استان پس از تهران دارای بیشترین تراکم خودرو در سطح کشور است.

سرهنگ عباس فرمانی در حاشیه سفر به سلماس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۸۲۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در سطح این استان تردد می‌کند که رقم بسیار بالایی نسبت به دیگر استان‌های کشور است.

رئیس پلیس راه استان گفت: در ۸ ماه گذشته ۳۱۵ نفر براثر تصادفات جاده ای در راههای مواصلاتی استان جان باخته اند که این میزان در مقایسه با سال گذشته  ۱۳ درصد رشد دارد.

سرهنگ فرمانی آمار مجروحین حوادث رانندگی در جاده های استان را از ابتدای سالجاری با ۳ درصد رشد نسبت به پارسال، ۶۲۸۳ نفر عنوان کرد و افزود:  بیشترین تصادفات در ۶ محور ارتباطی استان  به ترتیب شامل محور ارومیه به سلماس، ارومیه به مهاباد، محور بوکان، محور ارتباطی ماکو به خوی و مهاباد به میاندو آب و پیرانشهر به سردشت اتفاق افتاده است.

وی واژگونی و خروج خودرو از جاده ها را بیشترین مورد حوادث رانندگی در استان اعلام کرد و نصب حفاظ ایمنی در پل ها و آبراه ها، خط کشی محورهای مواصلاتی، اصلاح هندسی پیچ ها و قوس های غیر استاندارد و نصب علائم رانندگی و تخصیص اعتبار لازم برای راه اندازی دوربین های ثبت تخلفات سرعت ثابت در جاده های استان را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست