اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آمار معاینات نزاع جسمانی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ شامل ۲۶ هزار و ۶۷۷ مورد بود و در ٦ ماهه سال ١٤٠١ میزان پرونده تشکیل شده در خصوص نزاع در این استان ۱۵ هزار و ۸۴۲مورد بوده است.

آوای مرز : مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: طی ٩ ماهه سال جاری ۱۹۰۸ مورد جواز دفن در استان صادر شده که ۶۵۳مورد آن مرگ در تصادفات بوده است.

موسی ادیب فر افزود: طی ۹ ماهه امسال همچنین ۶۵ نفر در اثر سقوط از بلندی، ۴۷ نفر در اثر سوختگی، ۴۰ نفر بخاطر غرق شدگی، ۱۰ نفر بخاطر برق گرفتگی و ۲۸۶ نفر در اثر بیماری و به شکل طبیعی فوت شدند.

او در خصوص آمار ٩ ماهه نزاع طی سال ١۴٠٢ نیز  گفت: ۲۲هزار و ۶۱۸ نفر به پزشکی قانونی استان به دلیل نزاع و درگیری مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی ادامه داد: از بین مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی با موضوع نزاع،  ۱۶ هزار و ۴۷۸ نفر مرد و ۶۱۴۰ نفر زن بودند.

او آمار مراجعه‌کنندگان به دلیل تصادفات را ۱۰ هزار و ۵۷۱ مورد اعلام کرد و گفت: طی بازه زمانی مذکور ۱۱۴۶ مرد و ۳۷ زن دچار حادثه کار شدند.

آمار معاینات نزاع جسمانی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ شامل ۲۶ هزار و ۶۷۷ مورد بود و در ۶ ماهه سال ١۴٠١ میزان پرونده تشکیل شده در خصوص نزاع در این استان ۱۵ هزار و ۸۴۲مورد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست