اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تأکید بر برخورد با قاچاقچیان گفت: مسئولان و نمایندگان نباید همراه دشمن باشند و سیاه نمایی کنند بلکه باید برای فعال کردن بازارچه مرزی اقدام کنند.

سردار محمدتقی اوصانلو پیش از ظهر چهارشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیا اینکه آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی با تهدیدات جدی مواجه است، افزود: برخی دانسته یا ندانسته حرف‌های دشمن را تأیید می‌کنند، نمایندگان و مسئولان به جای سیاه نمایی دنبال بازگشایی بازارچه‌های مرزی باشند.

وی با بیان اینکه هشدار اصلی به ضدانقلاب و دشمنان است، یقین بدانند که هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی در امان نیستند و هر جا باشند در تیررس رزمندگان هستند، اظهارکرد: ما در وهله اول به خانواده فریب خوردگان هشدار داده‌ایم که برای حفظ جان فرزندان خود تلاش کنند.

سردار اوصانلو با تاکید بر اینکه ما در منطقه کولبر نداریم، نمایندگان و مدیران حرف دشمنان را تکرار نکنند، ادامه داد: مسیرهای کولبری از سوی دولت بسته شده‌اند. آن‌هایی که به نام کولبر فعالیت دارند یا مشروبات را منتقل می‌کنند یا سلاح، همه این‌ها قاچاق است.

فعالیت قاچاق با بهانه مشکلات اقتصادی دروغ است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه فعالیت قاچاق با بهانه مشکلات اقتصادی دروغ است، مردم بخاطر مشکلات اقتصادی که دنبال کشته شدن فرزندشان نیستند، خون قاچاقچیان پای خودشان است، افزود: همه موافق بازارچه مرز هستیم و تنها عده معدودی در مرکز مخالفت می‌کنند که آن‌ها هم باید توجیه شوند.

سردار محمد تقی اوصانلو افزود: جوانان ما باید بدانند در اول جنگ هیچی نداشتیم و با لطف الهی، رهبری امام راحل، همراهی و همت خود مردم و رشادت رزمندگان به اینجا رسیدیم و در حال حاضر صاحب قدرت و توانمندی بی نظیر در سطح جهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در صدد اجماع جهانی برای مقابله با ایران بوده که به لطف الهی به جای نرسیده و با فرهنگ عاشورایی و مقاومت به هیچ کجا هم نخواهد رسید، اذعان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از قدرت و عظمت سربازان و رزمندگان ایرانی وحشت دارند.

امنیت پایدار در شمال غرب کشور برقرار است

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه از سال ۹۰ و پس از دستور امام خامنه‌ای مبنی بر لزوم ایجاد امنیت پایدار، اقدامات شاخص و مهمی انجام شده که همین باعث استیصال دشمنان بوده است، گفت: احداث میله‌های مرزی و ایجاد ۱۲۰۰ کیلومتر جاده در بالای ارتفاعات سخت و صعب و العبور و ترمیم بیش از ۲ هزار کیلومتر جاده در نقاط مرزی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه در منطقه شمال غرب کشور است.

وی با اعلام اینکه انجام اقدامات ماندگار نظیر راهسازی در مناطق صعب العبور باعث ترس دشمن شده است، اضافه کرد: قرارگاه حمزه سید الشهدا ع توانسته امنیت پایدار را در شمال غرب کشور به مردم هدیه کند.

سردار اوصانلو اجرای فعالیت‌های عمران روستایی، احداث مسجد، احداث خانه عالم، تهیه ۵ هزار جهیزیه، احداث بیش از ۳۰ بیمارستان صحرایی را از دیگر فعالیت‌های عمرانی قرارگاه حمزه سیدالشهدا برشمرد و گفت: روز گذشته نیز ۳۳۰۰ طرح افتتاح شد که ۲ هزار طرح برای آذربایجان‌غربی و ۱۳۰۰ طرح برای استان کردستان است که این طرح‌ها هزار خانه مسکونی را نیز شامل می‌شود.

۴۰ تعاونی روستایی در آذربایجان غربی راه اندازی شده است

وی با اشاره به اینکه راه اندازی ۴۰ تعاونی در استان نیز اقدام دیگری است که در حوزه کشاورزی روستایی انجام شده است، عنوان کرد: راه اندازی بازارچه‌های مرزی در مرزهای شمال غرب موجب گشایش اقتصادی و توسعه اشتغال در مناطق مرزی می‌شود و ما انتظار داریم تا نمایندگان مجلس این موضوع را به جد پیگیری کنند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در ادامه با بیان اینکه بعضی نمایندگان و مسئولان به جای شعار دادن و ادعای بی اساس کشته شدن کولبران، بیابند بازارچه‌های مرزی را بازگشایی کنند. ما کولبر نداریم، اینها قاچاقچی هستند، گفت: ما از طریق قرارگاه حمزه سیدالشهداء در دو سال اخیر در راستای محرومیت زدایی پنج هزار جهیزیه کامل داده ایم، در چند سال اخیر بیش از ۱۵ هزار پروژه عمرانی در منطقه انجام داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به بزرگداشت سالروز هشت سال دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس حتی توان ساخت سیم خاردار هم نبودیم اما امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی به همگان ثابت شده و وحشت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در جنگ‌های منطقه‌ای آمریکایی‌ها قدرت جبهه مقاومت خصوصاً ایران را به وضوح دیدند، اظهارکرد: دشمن در حالی که آرزوی تملک شهرهای ما را داشت، امروز در مرزها ناکام مانده است.

روحیه جهادی رمز موفقیت ایران اسلامی است

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها پی در پی گزینه‌های روی میز را به قول خودشان مطرح می‌کنند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما جمهوری اسلامی ایران در صحنه عمل اقتدار خود را به رخ آنان می‌کشد.

سردار اوصانلو گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و اگر پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و امروز نصیب ما می‌شود همگی با عنایت الهی و توجه حضرت ولی عصر است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: فرهنگی که در دوران دفاع مقدس به وجود آمد فرهنگ اسلام ناب محمدی بود و داشتن روحیه جهادی و روحیه معنوی مخلصانه در شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی رمز موفقیت ایران اسلامی در این دوره هشت ساله بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این فرهنگ و روحیه جهادی بود که جوانان ما را از کلاس‌های درس و دانشگاه به جبهه و مسیر شهادت می‌کشاند تاکید کرد: در همه زمان‌ها نیازمند روحیه جهادی هستیم و کمک به عمران، توسعه، محرومیت زدایی، مردمی بودن و انقلابی گری یک نوع روحیه جهادی ست که باید در جامعه حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست