اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از برنامه‌های دستگاه قضائی ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است و همه مسئولان قضایی استان ملزم هستند مردم را پذیرش کنند.

ناصر عتباتی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر قوه قضاییه در میاندوآب که با حضور حجت الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام چمعه ارومیه برگزار شد ، اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار سخت و سنگین بوده و همکاران دادگستری کار جهادی انجام می‌دهند و با وجود سختی‌ها و مشقت‌های فراوان، در خدمت رسانی فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: بی‌تردید اگر عشق به خدمت و عدالت محوری و ایثار همکاران در کار نباشد انجام کار ممکن نخواهد بود.

وی تاکید کرد: مردم باید با همکاری و همراهی دستگاه قضایی از تشکیل پرونده‌های واهی و بیهوده جلوگیری کنند تا قضات و کارکنان بتوانند به پرونده‌های مهم وقت کافی داشته و آراء متقن و محکم صادر کنند چرا که بی‌تردید کثرت پرونده و کار موجب کاهش کیفیت شده و کاهش پرونده موجب افزایش اتقان آرا و تصمیمات درست می‌شود.

عتباتی افزود: یکی از برنامه‌های دستگاه قضائی ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است و همه مسئولان قضایی استان ملزم هستند مردم را پذیرش کنند.

وی بیان کرد: بی‌تردید شان و شرف مدیران در خدمت‌رسانی به مردم و در دسترس مردم بودن نمود می‌یابد.

عتباتی تصریح کرد: جرایم کم اهمیت و قابل گذشت می‌تواند به وسیله ریش‌سفیدان و معتمدان حل و فصل شوند و به کینه و کدورت مبدل  نشده و با سازش خاتمه پیدا کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: همچنین مردم باید در تمام امور حقوقی خود حتی در امر ازدواج فرزندان خود از ظرفیت مشاورین حقوقی و خانواده بهره ببرند تا بعداً با مشکل مواجه نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: مسئله قضا از مسائل بسیار مهم و اساسی در کشور هست و در جامعه اسلامی این امر از اهمیت بیشتری برخوردار است و قوه قضاییه در سال های اخیر در مسیر رشد و بالندگی قرار گرفته و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی در ادامه صحبت‌های خود امیرالمومنین را محور عدالت خواند و گفت: علت اصلی شهادت امیرالمومنان به دست ناکسان و ظالمان عدالت آن حضرت بود و این نشان می‌دهد که فاسدان و ظالمان همیشه در مقابل اجرای عدالت ساکت نخواهند بود لذا قوه قضاییه باید کار ارزشمند خود را انجام بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست