اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : یاشار کافی مولا به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب و معارفه شد.

سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: خرمشهر سیاسی دیگری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روی میدهد، که این حماسه باعث ناامیدی دشمنان و شادی دلسوزان می شود.

وی با بیان اینکه مهمتر از انتخاب، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: دشمن سعی در کم جلوه دادن انتخابات و مایوس و بی تفاوت کردن مردم دارد ولی با درایت، بصیرت و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای حماسه ای ماندگار از ملت بزرگ ایران خلق می کنیم.

همچنین ناصرخدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات و شدت مانور رسانه در فرصت باقی مانده بیان کرد: امید است با تمامی ظرفیت و قدرت هر چه بیشتر در جهت جذب مشارکت حداکثری اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات۱۴۰۰ باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم گردد تا حضور حد اکثری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: رسانه ها در این عرصه مسئولیت و نقش اساسی دارند، و باید از توان رسانه ها در جهت تحکیم نظام و رفع موانع استفاده کنیم.

یوسف پیربوداقی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی هم خواستار ساماندهی و حمایت اصولی از مطبوعات و خبرنگاران شد

در ادامه این مراسم حسین عبدالهی مسئول سابق بسیج رسانه استان به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت خود در این سازمان پرداخت و ادامه داد: راه اندازی کانون های مهاباد و خوی و سازمانی کردن فعالیت کانون ارومیه و همچنین اعطای حکم به اعضای هیئت اندیشه ورز از مهمترین اقدامات بسیج رسانه طی این دوره بود.

یاشارکافی مولا مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان نیز با بیان اینکه امید است با همت دو چندان بتوانیم مسیر را طی کنیم، خاطرنشان کرد: در زمینه جذب، سازماندهی، عرصه های نقش آفرین و تعامل با سازمان ها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان دریایی از روحیه ایثار و اخلاص هستند، گفت: در راستای تقویت روحیه جهادی در استان ارتباط مستقیم با اصحاب رسانه ادامه دارد و در خدمت این قشر خواهیم بود.

کافی مولا با تاکید بر اینکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسولین است، اضافه کرد: امید است در جهت اجرای مطالبه رهبری که ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در جامعه است بتوانیم قدم برداریم.

در این مراسم از خدمات سرهنگ حسین عبدالهی تقدیر و یاشار کافی مولا به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب و معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست