اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: برای ۸۵۰ هزار شهروند ارومیه باید ۱۶ ایستگاه وجود داشته باشد در حالی که این تعداد در شهر ۱۰ ایستگاه است.

ابراهیم شاد قوشچی در مراسم صبحگاهی مشترک و رژه خودرویی که به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی در حیاط ایستگاه مرکزی برگزار شد با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی  به آتش نشانان  فداکار، بیان کرد: آتش نشانان با بیش از ۳۰ نوع حادثه در شهر مواجه هستند که با جانفشانی و فداکاری در مقابل این حوادث در ایجاد ایمنی و آسایش شهروندان تلاش می کنند که این مهم بسیار ستودنی است .

او با اشاره به ایستگاه های آتش نشانی شهرداری ارومیه، عنوان کرد:  در حال حاضر ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر فعالیت می کند که با گشایش یک ایستگاه آتش نشانی جدید در خیابان ارشاد طی روزهای آینده، تعداد ایستگاه های آتش نشانی به ۱۱ عدد ارتقاء می یابد.

شاد قوشچی افزود:  برای ۸۵۰ هزار شهروند ارومیه باید  ۱۶ ایستگاه وجود داشته باشد در حالی که این تعداد در شهر ۱۰ ایستگاه است.

او اضافه کرد: به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در شهر باید یک آتش نشان باشد در حالی که تعداد آتش نشانان سطح شهر  ۲۴۰ آتش نشان  است و برای هر ۱۷ هزار نفر باید یک خودرو آتش نشانی باشد که این تعداد در سطح شهر ۲۱ خودرو با میانگین عمر ۲۰ سال است.

شاد قوشچی با بیان اینکه خطر در کمین مساکن مهر است، بیان کرد:  متاسفانه مساکن مهر بدون تاییدیه آتش نشانی ساخته شده و از سیستم ایمنی برخوردار نیست و هر آن خطر،  مساکن مهر را تهدید می کند تنها امید ما اخطاریه به صاحبان مساکن مهر است که این مهم هم جوابگو نیست.

ضرورت تامین نردبان بلند مرتبه در ایستگاه های آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه ادامه داد: برای آپارتمان های بلند مرتبه چون مساکن مهر نیاز به نردبان با ارتفاع بلند است و در حال حاضر شهرداری ارومیه تنها دو نردبان ۳۲ متری  و ۵۳ متری دارد که نردبان ۳۲ متری فرسوده و ۵۳ متری نیز با مشکلات فنی و  گمرگی مواجه است و باید  برای رفع این مهم راهکارهایی اتخاذ و نردبان تامین شود.

وجود انبار شرکت نفت و پمپ بنزین ها بزرگترین تهدید در شهر

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه وجود انبار شرکت نفت و پمپ بنزین ها  را بزرگترین تهدید در شهر عنوان کرد و گفت: وجود شرکت نفت در شهر فاجعه بوده و در صورت احتمال بروز حادثه در آن با یک بحران مواجه  می شویم  که باید به خارج از شهر انتقال یابد.

او درخواست کرد  برای رفع مشکلات آتش نشانان و رفاه آنان اقدامات ویژه انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست