اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: ۱۵ هزار نفر از بسیجیان استان همزمان با روز آزادسازی خرمشهر در رزمایش الی بیت المقدس مشارکت می کنند.

سرهنگ جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام برنامه‌های روز سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: تجلیل از ۱۰۹ خانواده شهید و ۷۸ جانباز استان و هشت جانباز ارومیه که در عملیات آزد سازی خرمشهر حضور داشتند بخشی از برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزاد سازی این شهر در استان است.

وی ادامه داد: در راستای تبیین و تداعی اهداف دفاع مقدس برای نسل‌های جدید تعدادی موشن گرافی و اینفوگرافی نیز در این راستا تهیه شده است و در معابر از طریق تلویزیون شهری به نمایش گذاشته می‌شود.

وحیدی بیان کرد: راه‌اندازی نهضت خاطره گویی و هم روایی نیز در هفته جاری در ۳۹ پایگاه و کانون‌های مساجد انجام می‌شود و تعدادی از همکاران اداره کل نیز با همروایی و همسرایی در کنار مزار شهدا خواهند بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: اجرای زنگ مقاومت در شبکه شاد، رژه خودرویی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری کرسی‌های تبیین ارزشهای دفاع مقدس توسط بسیج دانشجویی، نشر محتوا در سایت‌های مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار اعضای کمیته نیروهای مسلح با امام جمعه ارومیه نیز از برنامه‌هایی است که در هفته جاری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه وحدت نیروهای مسلح نیز در راستای گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام اجرا می‌شود همچنین با مشارکت حوزه هنری طرحی تجسمی آماده شده است که به زودی همراه با نمایشگاه عکس و پوستر در گالری حوزه هنری رونمایی می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: اجرای نمایش در خوی با موضوع عملیات بیت المقدس نیز جزو برنامه‌های تدارک دیده شده برای تبیین دلاورمردی های شهدا و رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی است.

وی اضافه کرد: تمامی برنامه‌های تدوین شده با پروتکل‌های بهداشتی تعریفی از سوی ستاد کرونا هماهنگ بوده و برخی برنامه‌ها نیز در این راستا امسال اجرا نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست