اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: در نظام جمهوری اسلامی برخی ادعای نبود آزادی دارند، حواسمان باشد تحت تاثیر فضاسازی روانی دشمن قرار نگیریم.

سردار محمد رضا نقدی دوشنبه شب در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه اظهارداشت: هم اکنون در کشور از سوی برخی گروه ها نامه هایی نوشته می شود که پایین و بالای نظام را به باد انتقاد می گیرند و با دروغ های فراوان هرچه دلشان می خواهد می گویند و ادعا دارند آزادی نیست در حالیکه این سخن خود آن ها متناقض با حرفهای خودشان است.

وی با بیان اینکه چنان عملیات روانی با ذهن آن ها انجام شده که چیزی که در آن زندگی می کند را انکار می کند اظهارداشت: این گروه ها و افراد ضمن استفاده از آزادی مقابل یک سردار بالامرتبه، از رهبر و رئیس جمهور تا تک تک افراد نظام را مورد انتقاد قرار می دهد بعد می گویند آزادی نیست.

انقلاب اسلامی جریان پیروز دنیا است

سردار نقدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی جریان پیروز دنیاست، امروز اسلام هراسی در دنیا موج می زند گفت: برخی فریب خورده، جریان انقلاب را شکست خورده دانسته و رژیم پهلوی منحوس را تمجید  می کنند و بعد می گویند در انقلاب اسلامی آزادی نیست.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه دوران شاهنشاهی مفسدترین دوران کشورداری بود افزود: انقلاب اسلامی به چندهزار سال خفقان و دیکتاتوری و نظام حکومت فردی پایان داد، که این مسئله کوچکی نبود.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران به نحوه حکومت رژیم پهلوی و فاصله طبقاتی بالا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: رضاشاه فردی بیسواد بود و حتی امضا بلد نبود و انگشت می زد، وضعیتی که طی چند هزار سال با شاهان مملکت داشتند سرکوب و کشتار بود، یک خفقان حاکم بود چقدر مردم را شکنجه می کردند ، انقلاب اسلامی فقط یک کار که کرد پایان دادن به ظلم و ستم شاهان بود.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اسناد رسمی از رشوه خواری های شاه و خاندانش وجود دارد که درتمام امور اقتصادی کشور سهیم بودند، هر کارخانه ای تاسیس می شد بخشی از آن کارخانه، بانک یا هر موسسه اقتصادی را به والاحضرت اهدا می کردند که هردو طرف هم امضا می کردند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به چندهزار سال خفقان و دیکتاتوری و نظام حکومتی فردی پایان داد، ما اندیشمندان ارزشمند و بزرگ داریم ولی همه این تاریخ را صهیونیست در ۲ هزار و ۵۰۰ سال خلاصه کرد و با این تاریخ سازی زرتشت پیامبر را نیز از کشور ما حذف کردند.

 دیپلماسی مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی کند

وی با بیان اینکه با دیپلماسی نمی شود مشکلات اقتصادی را حل کرد، باید دیدگاه را اصلاح کرد. ایران یکی از چند کشور دنیاست که تمام عناصر اقتصاد پیشرو را در داخل خود دارد ، افزود: این مشکلات اقتصادی در مقایسه با چالش هایی که پشت سر گذاشتیم چیز خاصی نیست، ما روزهای خیلی سخت تری را پشت سر گذاشته ایم ولی دشمن به این مشکلات متوسل شده  است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد و حفظ مواضع انقلاب و وجود پیشرفتهای خیرکننده موجب دشمنی استکبار علیه ما شده و دشمن در جنگ روانی و مجازی به دنبال القای افول انقلاب اسلامی است ادامه داد: شکست های پی در پی آمریکا در سوریه و منطقه را ببینید و در یمن به دنبال کودتا و تغییر صحنه بودند که آن هم با شکست مواجه شد.

وی افزود: کشوری که آفتابه نمی توانست بسازد، کاسه و بشقاب ملامین را از اسرائیل وارد می کرد، تخم مرغ خوراکی را هم از اسرائیل وارد می کرد امروز ماهواره پرتاب می کند، کشوری که پزشکان بنگلادشی و فیلیپینی مردمش را درمان می کردند امروز از ۵۳ کشور برای درمان توریست دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروز بعد از ۴۰ سال سرکوب، جنایت و توطئه ای که علیه ملت ما شده جنگ تعبیه کردند، ترور تعبیه کردند، غائله های فراوان انداختند هرکاری کردند. این همه رسانه هیچ کاری نتوانستند از پیش ببرند، ۲۷۰ رسانه به زبان فارسی علیه ایران کار روانی می کنند، اما با وجود تمام تهاجمات ایران سربلند ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست