اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: مدیران و مسئولان باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و نیز اصلاح اوضاع اقتصادی و گرانی در بازار اهتمام جدی داشته باشند.

 حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: گرانی اقلام در بازار و مشکلات معیشتی موجب شده تا مردم در مضیقه باشند، مسئولان باید برای این وضعیت تدابیر جدی و فوری اندیشیده و نسبت به اصلاح وضعیت اقدامات جدی داشته باشند.

وی افزود: در کنار مدیریت بازار، باید انصاف در فروش اقلام نیز در میان بازاریان وجود داشته باشد، توجه به کسب روزی حلال امری است که باید در بازار رواج یابد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی، عنوان کرد: باید تمام امور ما برای خدا باشد و به خاطر هوای نفس دنبال سود بیشتر نباشیم، هر فردی در اداره و کسب خود باید به دنبال کسب روزی حلال و خدمت صادقانه به مردم باشد و از معامله ناصحیح دوری کند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: در برخی موارد مشاهده می‌شود که اصناف در فروش خود دچار کم فروشی شده و به این ترتیب روزی حلال را از خود دور می‌کنند، این موضوع موجب حرام بودن لقمه و ایجاد مشکل برای خود و خانواده می‌شود و تمامی اصناف و کسبه باید در معاملات خود انصاف را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست