اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:مرزی بودن استان ظرفیت بزرگی است.

رضا حسینی درسومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با اشاره به توجه ویژه شورای توسعه پایدار شرق و غرب به استان های مرزی کشور گفت: این شورا بدنبال برنامه ریزی و تامین اعتبارات لازم در جهت جبران عقب ماندگی های استان های مرزی از جمله آذربایجان غربی است.

حسینی افزود: شورای توسعه پایدار شرق و غرب برای استان های مرزی که بعلت جنگ و ناامنی های دهه اول انقلاب شرایط توسعه پایدار پیدا نکرده اند، مشوق ها و تسهیلات ویژه و ارزانتری نسبت به دیگر استان ها در نظر گرفته است که  باید از ظرفیت شورای توسعه پایدار شرق و غرب به بهترین نحو برای رشد و توسعه همه جانبه استان استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی مرزی بودن را یکی از بزرگترین ظرفیت های استان عنوان کرد و گفت: فعال نمودن و مدیریت صحیح بازارچه های مرزی می تواند برای استان ثروت آفرین باشد.

حسینی گفت: در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت بازارچه ها و مبادلات مرزی، اشکالاتی وجود دارد که از طریق شورای توسعه پایدار شرق و غرب کشور بدنبال اصلاح آن هستیم.

وی تاکید کرد: وظیفه دولت فراهم کردن مسیر قانونی توسعه کسابت مرزی است که این روند در کاهش قاچاق نیز بسیار موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست