اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز سخنگوی قوه قضائیه گفت: دلارهای سعودی برای ناامن کردن ایران کاری از پیش نبرده است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: وجود رهبر مقتدر عنایت خداوند و عمل صالح مردم باعث آرامش، تقویت و تحکیم پایه های انقلاب و ایران در دنیا شده است.

معاون اول قوه قضائیه با انتقاد از توهین ترامپ به برخی کشورهای عربی افزود: از توهین های رئیس جمهور آمریکا نسبت به برخی کشورهای عربی خوشحال نیستم و این در شأن جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه تسلیم شدن در مقابل دشمنان عقب ماندگی دارد خاطرنشان کرد: دلارهای سعودی برای ناامن کردن ایران نتوانست کاری بکند.

وی با بیان اینکه دشمن اقتصاد و معیشت و جنگ روانی را هدف قرار داده است اظهارداشت: من به همکاران پیشنهاد می کنم صبر داشته باشند و با آرامش و احترام با مردم برخورد کنند.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به جایگاه مهم قضات تاکید کرد: قضات پیوسته باید به یاد خدا باشند و از قرآن، نماز، پیامبر و دعا استمداد طلب کنند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: کار قضاوت سخت است و با امکانات کم، تجهیزات ناقص، توقع بحق مردم،  نیروی انسانی کم و… باعث ایجاد مشکلات زیادی در حوزه قضایی شده است و ضروری است سایر دستگاه‌ها به این حوزه کمک کنند.

وی با بیان اینکه تسریع در اجرای احکام باید در دستور کار قرار گیرد و احکام را زودتر اجرا بکنید عنوان کرد:جا دارد از زحمات همه سربازان گمنام وزارت اطلاعات، ضابطان قضایی، سازمان اطلاعات سپاه و همه نیروهای که به قوه قضائیه کمک می کنند ،تشکر کنم.

حجت الاسلام اژه‌ای خواستار تقویت اطلاع رسانی در حوزه دستگاه قضایی استان شد و گفت: الان به عنوان مثال یک محموله  کشف و به افکار عمومی اطلاع رسانی می شود و اما بعد از یکسال نتیجه این برخورد و دستگیری در اختیار مردم قرار می گیرد و این روند باید اصلاح شود.

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به اینکه عدالت مهمترین رکن قضاوت است، اضافه کرد: اگر قاضی عدالت نداشته باشد حق قضاوت ندارد زیرا برای قاضی هیچ حزب و جناحی فرقی ندارد و باید در اعلام حکم بی طرفی خود را حفظ کند.

معاون اول دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به قضات با بیان اینکه قرارهای صادره متناسب باشد افزود: دشمن معیشت و اقتصاد مردم و جنگ روانی را هدف قرار داده و همه دستگاه‌ها، مسئولان و متولیان امر باید در مسیر مبارزه و تقویت تولید داخلی هماهنگ و همراه باشند.

حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه مسئولان دستگاه قضایی در کمک به اشتغال، تولید و اقتصاد باید پیشگام باشند و زمینه های تسهیل این مهم را فراهم آورند گفت: از این فضای مجازی که آسیب های جدی دارد باید خیلی مراقبت کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از نهادهای رو به رشد در کشور است، گفت: این نیروی مقتدر با تنوع کاری بالا در ماه های اخیر عملکرد مناسبی را در دستگیری مفسدان اقتصادی داشته است.

در این آیین علی اکبر گروسی به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان معرفی و جایگزین توکل حیدری شد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه روز گذشته در حکمی علی اکبر گروسی را به عنوان رییس شعبه اول دادگاه تجدید نظر و رییس کل دادگستری آذربایجان غربی منصوب کرد.

توکل حیدری از سال ۹۱ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست