اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز – یکشنبه – به استانداران منتخب استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و آذربایجان غربی رای اعتماد داد.

در این جلسه، هیات وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه های زین العابدین رضوی خرم، به وی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی رأی اعتماد داد.

در این جلسه محمدصادق معتمدیان از سوی هیات وزیران به عنوان استاندار آذربایجان غربی تعیین شد.

محمدصادق معتمدیان متولد ۱۳۴۹ در کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است.

وی در ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد و پیش از آن نیز به مدت ۲۲ ماه استاندار خراسان جنوبی بود.

آقای معتمدیان که دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مدیریت است، از ۲۰ سال قبل مسئولیت‌های متعددی در دستگاه‌های اجرایی کشور داشته است.

مسئولیت‌هایی همچون عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ، خدمت در استان های آذربایجان غربی ، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاههای اجرایی ، رئیس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمالغرب کشور ، خدمت در ستاد دستگاههای اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل ، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی ـ منطقه ای و توسعه ای و استانداری استانهای خراسان جنوبی و خراسان رضوی از سوابق اجرایی آقای محمدصادق معتمدیان است

معتمدیان که از مدیران ارشد کشور است به مدت ۱۵ ماه استاندار خراسان جنوبی بوده که رسانه های آن استان به او لقب ارتش یک نفره را اطلاق کرده بودند.

او سپس برای ادامه خدمت به دومین استانداری مهم و استراتژیک کشور یعنی استانداری خراسان رضوی رفت و به پاس خدماتش در آنجا به عنوان استاندار نمونه کشوری برگزیده شد.

معتمدیان که از مدیران امین و مورد اعتماد نظام، فارغ از هر حزب و جریانی است، سماجت خاصی در به حرکت درآوردن قطار توسعه و پیشرفت در محل خدمتش دارد. خبرگزاری برنا خراسان جنوبی پس از رفتن او از استان می‌نویسد” معتمدیان استانداری که در این مدت ۱۵ ماه تصدی خود در به اندازه ۱۵ سال از تاسیس استان شغل ایجاد کرد اعتبارهای استان را افزایش داد زیرساخت های استان را تقویت کرد و معنای واقعی امید به زندگی را برای مردم استان و به ویژه روستاییان مرزی زنده کرد و مهاجرت معکوس ایجاد کرده و اکنون رفتنی شده است”

معتمدیان اولین مقام ایرانی که با هیات طالبان پس از روی کارآمدنشان دیدار و رایزنی نمود

محمدصادق معتمدیان، در قامت استاندار خراسان رضوی، اولین مقام رسمی جمهوری اسلامی ایران بود که پس از روی کارآمدن طالبان در افغانستان به صورت رسمی با مقامات آن وارد گفتگو و رایزنی شد.

در جریان سفر معتمدیان به افغانستان او با چهار تن از وزرا، معاون وزیر امور مالی و رئیس گمرکات این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازگشایی مجدد و افزایش ساعت کاری مرز دوغارون-اسلام قلعه به صورت شبانه روزی«۲۴ ساعته شدن مرز»، ادامه بهسازی جاده ارتباطی دوغارون- اسلام قلعه تا مسیر میدان گمرک، بررسی مشکلات مرتبط با مرز دوغارون-اسلام قلعه توسط هیئت‌های تام الاختیار از طرف ایرانی و افغانستانی، استفاده از ظرفیت‌های معادن سنگ آهن افغانستان هم مرز خواف در ایران، مطالعات و بررسی‌ انتقال کالاها و محصولات کشور افغانستان به کشور هندوستان از طریق مسیر جاده‌ای دوغارون- چابهار، از جمله توافقات حاصل شده میان هیات ایرانی به سرپرستی معتمدیان و مقامات افغانستانی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست