اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در پیرانشهر گفت: تلاش می کنیم تا شهرستان پیرانشهر را بعنوان محل ایجاد مرکز آموزش فنی حرفه ای بین المللی شمالغرب کشور معرفی کنیم.

 علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان پیرانشهر که بهمراه جمعی از مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت، طی نشست با فرماندار پیرانشهر ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی های بعمل امده و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان پیرانشهر تلاش خواهیم کرد تا این شهرستان را بعنوان محل ایجاد مرکز آموزش فنی حرفه ای بین المللی شمالغرب کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک توجه به زیرساخت های آموزشی و مهارت های فنی وحرفه ای در مناطق مرزی بویژه شهرستان هایی که از نعمت مرزی بودن و همجواری با کشورهای دیگر برخوردارند می تواند نقشی مؤثر در راستای رفع مشکلات بیکاری و افزایش اشتغال و همچنین برای توسعه تبادلات منطقه ای ایفا کند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات آموزشی کارگاه‌های فعال شهرستان اختصاص پیدا خواهد کرد همچنین واگذاری بخشی از کارگاه های آموزشی مرکز  فنی و حرفه ای به بخش خصوصی و آزاد در دستور کار قرار خواهد گرفت که پس از نهای شدن این موضوع رسماً ابلاغ خواهد شد.

به گزارش کردپرس ؛ معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه این سفر با حضور در چند مرکز آموزش مهارت های موجود در مجتمع فنی و حرفه ای پیرانشهر و مدارس فعال شهرستان پیرانشهر از نزدیک ضمن بررسی وضعیت و مشکلات مدارس شهرسـتان، از نحوه برگزاری کـلاس ها و نحوه رعایت پروتکـل های بهداشتی با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا بازدید و نسبت به رفع کمبودها، مشکلات و موانع پیشرو تأکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست