اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار ارومیه گفت: شهرداری ارومیه ۸۰۰میلیارد تومان از دستگاه های دولتی مطالبه دارد.

حسین مهدی زاده در جلسه هماهنگی مصوبات دیوان محاسبات آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود:  شهرداری ارومیه ۸۰۰ میلیارد تومان از دستگاه های دولتی مطالبه دارد که در ۳ماهه گذشته ۵۶ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری را تعادل بخشیدیم.

وی با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه از منظر مدیریت شهری اهمیت ویژه ای دارد ، تصریح کرد: دریاچه ارومیه در حوزه زیست محیطی ، اقتصادی، اچتماعی و گردشگری برای مدیریت شهری مهم است.

مهدی زاده با اشاره به اینکه  شهرداری ارومیه ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدهی اسناد پرداختی دارد، خاطر نشان کرد: بدهی به بیمه تامین اجتماعی، بانک شهر و  پیمانکاران بیشترین سهم از بدهی شهرداری ارومیه را شامل می شوند.

شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۴۷میلیارد تومان هزینه جاری و پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ارومیه است که پروژه های عمرانی شهر را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی یاد آور شد: اگر ردیف بودجه برای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان و کمربندی دوم ارومیه در بودجه ملی باز شود می توان بار هزینه شهرداری ارومیه را کاهش داد و سرعت عملیات عمرانی این دو پروژه را افزایش داد.

مهدی زاده ادامه داد: ۲۸۶میلیارد تومان ارزش افزوده برای شهرداری های استان وصول شده است.
وی یاد آور شد: در بودجه سال جاری کل کشور برای تبادلات مرزی که شامل مرز پیرانشهر و بازرگان است ردیف بودجه ای باز شد که از این طریق می توان درآمد هزار میلیارد تومانی را به شهرداری های استان تزریق کرد که متاسفانه تاکنون این قانون اجرایی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست