اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ادوار گذشته مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیان تنها نقاط ضعف دولت راهکار مناسبی در مناظره های انتخاباتی نبوده و نامزدها برای تنویر افکار عمومی باید به بیان کارنامه و برنامه های خود بپردازند.

حجت الاسلام روح الله بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاندیداها نباید با بیان چنین مطالبی اذهان عمومی جامعه را منحرف کنند.

وی با بیان اینکه این عمل برخی نامزدها به نوعی سیاه نمایی محسوب می شود، افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید انصاف را نیز رعایت کرده و در کنار بیان نقاط ضعف دولت به نقاط قوت آن و برنامه های خود جهت تداوم این نقاط قوت هم اشاره کنند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دنیای کنونی که عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است و اقشار مختلف مردم از بسیاری رویدادها و جریانات مختلف کشور آگاه هستند، لازم است کاندیداهای ریاست جمهوری با پرهیز از کلی‌گویی و تهمت و افترا به یکدیگر به تفصیل دیدگاه‌های خود را در مورد موضوعات مهم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام بیگی گفت: یکی از مراحل مهمی که می تواند در شناخت مردم از نامزدها بسیار تاثیرگذار باشد، برگزاری مناظره های انتخاباتی است که با اقبال و توجه افکار عمومی مواجه شده است از اینرو نامزدها از این فرصت باید به شکل بهتری استفاده کرده و بجای هتاکی و متهم ساختن یکدیگر به ارایه برنامه های خود بپردازند.

وی اضافه کرد: در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری نامزدها به جای اینکه به سوالات مهم و اساسی در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی بپردازند، متاسفانه از ریل اصلی این مناظره خارج شده و به جای پرداختن به ریشه های اصلی مشکلات کشور تنها همدیگر را متهم ساخته و زیرسوال بردند.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق مداری در تبلیغات توسط نامزدها ادامه داد: در پیش گرفتن چنین رویه ای نه در شان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نه در شان نظام است زیرا مردم خود آگاهند و می دانند فرد اصلح و شایسته را به چه شکلی انتخاب و سکان اداره کشور را به وی بسپارند.

حجت الاسلام بیگی با تاکید بر نقش مهم و مؤثر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای حضور فراگیر و پرشور مردم در انتخابات، افزود: انتخابات بزرگ‌ترین جلوه مردم‌سالاری دینی است و همه از جمله نامزدهای این انتخابات باید تلاش کنند تا با جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم، در برگزاری باشکوه این انتخابات تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست