اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نتایج دهمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان را اعلام کرد

آوای مرز : رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در خصوص نتایج دهمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گفت: خوشبختانه این دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی در سلامت کامل و با حضور ١۵٩ نفر از ١٨٨ عضو اصلی و مشارکت ٨۴/۶ درصدی به صورت الکترونیکی برگزار شد.

خدیجه رستمی نژاد ضمن تقدیر از زحمات معاونت مطبوعاتی وزارت متبوع، همه عوامل درگیر و مشارکت پرشور اعضا و تبریک به منتخبین جدید و آرزوی موفقیت برای همه فعالان مطبوعاتی و رسانه ای افزود: در بخش مدیران مسوول آقایان یوسف پیربوداقی و حامد قدرتی احمدآباد با ١٠٧ و ٨٢ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم طاهره زینالی با ٣۶ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد : در بخش نماینده روزنامه نگاران و خبرنگاران آقایان اکبر بابایی ، عبدالسلام معروفی و وحید اوراز به ترتیب با ١١٣ ،  ٨٩ رای و ٧۶ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب گردیدند و همچنین آقایان صابر چهره قانی منتظر و امیر ایزددوست با ۴۵ و ٣۴ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

رستمی نژاد خاطرنشان کرد : در بخش نمایندگی روزنامه های سراسری هم آقایان رضا ایمانپور یوردشاهی با ٧٩ رای به عنوان عضو اصلی و موسی محمدجعفری با ٣۴ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند .

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد : در بخش نمایندگی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نیز آقایان سینا میرزا محمدی با ٧۶ رای به عنوان عضو اصلی و کاظم کاظمی کوک تپه با ۵٠ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب گردیدند.

رستمی نژاد تاکید کرد : بر اساس مواد اساسنامه دوره فعالیت هیات مدیره خانه های مطبوعات و رسانه‌ها بمدت ٣ سال می باشد که این افراد موفق به رای اعتماد اعضا شدند.

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد : در بخش بازرسان نیز خانم ها لعیا نورانی و شیرین شریفی با ١٠۴ و ۶۴ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم بیتا اختیاری با ۵٣ رای به عنوان عضو علی البدل به مدت یکسال انتخاب شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست