اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی از نصب و آزمایش ۱۱۰ فرستنده دیجیتال در روستاهای استان طی یکسال اخیر خبر داد.

مسعود مجرد در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولیدات مراکز استانها، بازنشستگان و برندگان مسابقات ورزشی از پوشش ۹۷درصدی شبکه‌های دیجیتال صداوسیما در استان خبر داد و افزود: در مجموع ۴۰۰میلیارد ریال پروژه فنی آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش چهار درصدی مخاطبان برنامه های سیما عنوان کرد: طبق نظرسنجی های انجام شده میزان مخاطبان حوزه سیما در بهار امسال ۶۵درصد بود که نسبت به بهار سال گذشته ۴درصد افزایش داشته است.

مجرد به تهیه و تولید آثار فاخر تلویزیونی در صداوسیمای مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: سریال “دخترم نرگس” جزو آثار فاخر و تولید شده با بودجه ملی است که تصویربرداری آن هفته آینده به پایان می رسد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی اضافه کرد: ساخت فیلم تلویزیونی از زندگی مرحوم”حجت الاسلام حسنی” نیز دیگر اثر فاخر است که نگارش فیلمنامه انجام شد و تولید آن در آینده نزدیک آغاز می شود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها، بازنشستگان و برندگان مسابقات ورزشی سازمان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست