اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۵ تیم متشکل از ۴۰ ناظر، بازرسی های مشترک از بنگاه های معاملات املاک در سطح شهرستان ارومیه را انجام می دهند.

جلال تقی دخت در جلسه ساماندهی بنگاه‌های مشاوران املاک بیان کرد: این بازرسی ها در راستای ساماندهی فعالیت مشاوران املاک انجام می شود و بازرسان بر اساس منطقه بندی انجام شده در سطح شهرستان ارومیه، اقدام به بازرسی از فعالیت بنگاه‌های مشاوران املاک می کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تقسیم بندی ۹ گانه از عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک، الگوی ارزیابی بوده که با این تقسیم بندی بنگاه ها ارزیابی و متخلفان شناسایی می شوند.

تقی دخت بیان کرد: نمایندگان راه و شهرسازی، صنعت – معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی، سازمان امور مالیاتی، اتاق اصناف، اتحادیه املاک و بسیج اصناف در این گشت های مشترک حضور دارند.

او اضافه کرد: نظارت موثر و ارزیابی و ساماندهی بنگاه‌های معاملاتی از اهداف تشکیل گشت های مشترک بازرسی به شمار می رود.

استاندار آذربایجان‌غربی دو روز پیش از شناسایی، پلمب بنگاه‌های ملکی و واحدهای مشاور املاک غیرمجاز خبر داده و گفته بود: نظارت بر عملکرد واحدهای مشاور املاک مجوزدار نیز صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست