اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای ساماندهی فعالیت مشاوران املاک در سطح استان بازرسی های مستمر از این صنف، به دلیل تخلفات انجام گرفته تاکنون بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از آنها جریمه اخذ شده است.

جلال تقی دخت در این باره  افزود: همچنین در خصوص تخلفات انجام شده در این حوزه  ۱۵ مشاور املاک در آذربایجان‌غربی پلمب شده است.

او ادامه داد: تاکنون در راستای نظارت بر فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک، یک‌هزار و ۴۲۳ مورد از مشاوران املاک آذربایجان‌غربی مورد بازرسی قرار گرفتند که ضمن صدور اخطاریه و تشکیل پرونده برای بنگاه های فاقد مجوز، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان انجام گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۹ اخلالگر بازار مسکن به دلیل اخلال در بازار املاک و تفکیک و خرید و فروش اراضی ملی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تقی دخت افزود: همچنین برای ۲ مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته، با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده است.

او تاکید کرد: ٧ هزار و ۱۸۰ مشاور املاک فعال در سطح استان آذربایجان‌غربی وجود دارد که بازرسی و نظارت بر فعالیت تمام این بنگاه‌ها آغاز شده و این روند ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست