اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه ارومیه گفت: دوم بهمن نماد غیرت دینی مردم ارومیه بود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز ۲بهمن در مراسم بزرگداشت حماسه دوم بهمن که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، افزود: حماسه دوم بهمن نماد غیرت دینی و ملی مردم ارومیه بود.

وی با اشاره به اینکه غیرت دینی باید در جامعه حفظ و نگهداشته شود، تصریح کرد: تا زمانی که غیرت دینی در بین جامعه اسلامی وجود دارد اسلام شکست نخواهد خورد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه رژیم طاغوت در پی آن بود که کانون و مرکز تجمعات انقلابیون را هدف قرار دهد، خاطر نشان کرد: در طول جریان انقلاب به پنج مسجد حمله شد که مسجد اعظم ارومیه تنها مسجدی بود که به ان حمله مسلحانه شده است که این یک شاخصه برای استان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید اصحاب رسانه، اندیشمندان استان بیش از بیش به مسئله حماسه دوم بهمن و اولین مبارزه مسلحانه علیه رژیم طاغوت توجه کنند، یاد آور شد: متاسفانه انگونه که باید به مسئله قیام دوم بهمن پرداخته نشده و در احیا، انتقال و تثبیت این حماسه ارزشمند کوتاهی و سستی شده است.

امام جمعه ارومیه یاد آور شد: صبر و استقامت وسیله پیروزی است و ملت ایران بیش از ۴۰سال است که با ایستادگی و صبر پیروز میدان ها شده اند و پیروزی قیام ۵۷نیز نتیجه همین استقامت و ایستادگی است.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و قیام دوم بهمن نیز از ایام الله است باید اهمیت این ایام به نسل های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: باید قیام های طول جریان انقلاب به نسل آینده بدرستی تبیین و غیرت دینی در جامعه گسترده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست