اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، “ابوالفضل عبادی” به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی منصوب شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ، متن حکم بشرح ذیل است :
جناب آقای ابوالفضل عبادی
سلام علیکم
نظر به مراتب شناخت ، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان ” مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی ” منصوب می شوید .
ادارات کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در راهبری سیاست های وزارت متبوع ، بویژه سیاست های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار مولد ، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال به متقاضیان ، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط ، دارای نقش ممتازی است .
در چارچوب ماموریت های وزارتخانه ، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران ، صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت های تعاونی ( با اولویت تعاونی های دانش بنیان ) ، اهتمام لازم بعمل آورید .
از درگاه خداوند متعال و در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و با رعایت اصول قانونمداری ، اعتدال گرایی ، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ، توفیق روز افزون شما را مسالت می نمایم .

شریعتمداری

  • عبادی پیش از این معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی بود .
  •  رضا نقی زاده مدیرکل پیشین این اداره ۴ ماه قبل بدلایلی از کار بر کنار شد و محمدرضا آمیان معاونش به عنوان سرپرست معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست