اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۳۸ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای آبخیزداری استان هزینه شده است.

میر صمد موسوی با بیان اینکه امسال بیش از ۴۳۸ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبخیزداری استان هزینه شده است، افزود: این طرح‌ها شامل عملیات آبخیزداری زیر حوضه گرم آباد، نستان، حراملو، خانقاه سرخ، گرده، کلیسا کندی، مشرف و سه کانی هستند که امسال با ۴۳۸ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال هزینه اجرا شده است.

وی افزود: بزرگترین طرح‌های آبخیزداری اجرا شده در سال جاری مربوط به دو زیر حوضه کرم آباد و قورشاقلو با ۱۷ فقره سازه ملاتی و با اعتبار شش میلیارد تومان و حوضه حراملو با حجم عملیاتی یکهزار و ۱۰۰ مترمکعب و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال است.

موسوی، با بیان اینکه ۱۰۰ درصد طرح‌های آبخیزداری استان در سال گذشته اجرا شده است، گفت: در سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری اختصاص داده شده بود که با اجرای صد درصدی طرح‌ها همه اعتبارات تخصیص یافت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی، هدف از اجرای طرح‌های آبخیزداری را جلوگیری از سیلاب و رسوب منطقه، جلوگیری از فرسایش خاک منطقه و افزایش پوشش گیاهی منطقه اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست