اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار ارومیه در دیدار عیدانه با پرسنل شهرداری در سال جدید اظهار کرد: سال گذشته بدنه شهرداری ارومیه همزمان با سایر شهرداری های سراسر کشور با مشکلات اقتصادی زیادی دسته و پنجه نرم کرد ولی با این حال در سایه تلاش پرسنل تلاشگر تمام موانع رفع شد و سالی توام با توسعه و پیشرفت رقم خورد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با اشاره به سال ۹۸ افزود: امسال با تخلفات اداری برخورد قاطع می شود و در صورت تکرار آن شخص از سازمان مربوطه حذف می شود چرا که در صورت تخلف از سوی یک نفر، آن شخص با حیثیت تمام پرسنل بازی می کند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه بزرگترین سرمایه شهرداری، نیروی انسانی است که باید در سال جدید به ایجاد همگرایی و احساس تعلق سازمانی نگاه ویژه شود ، گفت: اخلاق اداری و تکریم ارباب رجوع و همچنین با پرسنل در بدنه شهرداری باید در راس امور قرار گیرد.

افزایش حقوق پایه پرسنل از جمله اقدامات رفاهی شهرداری است

حضرت پور عنوان کرد: نیروی انسانی با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می کند که شهرداری ارومیه نگاه ویژه به رفاه پرسنل دارد و در این خصوص شهرداری امسال افزایش پایه حقوق تمامی پرسنل به میزان حداقل ۲۵ میلیون ریال و شارژ کارت های رفاه و سایر خدمات رفاهی را در دستور کار قرار داده است.

وی کاهش هزینه ها در بدنه شهرداری را از اولویت های اصلی در سال جاری عنوان کرد و گفت: با کاهش هزینه ها شاهد توسعه اقتصادی خواهیم بود .

تلاش شهرداری ارومیه جهت کاهش بیکاری

حضرت پور گفت: شهرداری ارومیه با نگاه ویژه به اشتغال جوانان با فعال کردن کارگاه های تولیدی سطح شهر سعی در رفع بیکاری دارد.
وی با اشاره به شعار سال جدید«سال رونق تولید» بیان کرد: با توجه به نام گذاری سال جدید به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، شهرداری ارومیه نیز با تبعیت از این نام در راستای تولید خدمات به سمت توسعه وآبادانی حرکت خواهد کرد .

شهردار ارومیه اظهار کرد: توطئه های دشمنان اسلام و به ویژه آمریکا استعمارگر و در راس آن ترامپ مانع از حرکت کشور به سمت توسعه نمی شود و این را بدانند که تمام توطئه های آنها خنثی است و این امید را می دهیم که امسال سال رونق خواهد بود و شهرداری ارومیه نیز از آن بهره می برد .

پرسنل شهرداری به عنوان سفیران شهرداری در رفع آسیب های اجتماعی اهتمام ورزند

حضرت پور اظهار کرد: شهرداری ارومیه به معضلات اجتماعی چون فقر و رفع آن در سال جاری نگاه ویژه دارد و امسال با تخصیص ۳۰ میلیارد تومان در رفع این معضلات تلاش خواهد کرد و پرسنل شهرداری به عنوان سفیران شهرداری در محلات با آگاهی به این معضلات توجه و در راستای حل انها مبادرت ورزند .

شهردار ارومیه بیان کرد: بداخلاقی به هیچ وجه در سیستم شهرداری قابل پذیرش نیست و در سال جدید این مهم در کنار حفظ پوشش اسلامی باید رعایت شود و در مجموعه باید اخلاقیات را ارتقاء دهیم چرا که این مهم باعث توسعه می شود.

شهردار ارومیه ادامه داد: امسال سال انتخابات است و کار فرهنگی این است که با تشویق مردم حضور پر رنگ آنها را در پای صندوق های رای داشته باشیم و هر شخص هم آزاد است در انتخاب شرکت کند، اما اگر شخصی از امکانات شهرداری به نفع تبلیغات جریان و یا فرد خاصی استفاده کند با آنها به طور جدی برخورد می شود .

حضرت پور تصریح کرد: مدیرانی که می خواهند فعالیت انتخاباتی به نفع افراد داشته باشند ضروری است در ایام انتخابات یک هفته مرخصی گرفته و به فعالیت بپردازند.

وی مدیریت حراست و بازرسی شهرداری ارومیه را ملزم به برخورد با متخلفین کرد و اعلام کرد: تا ۳۰ فروردین تمامی کاندیداهای احتمالی از شهرداری ارومیه باید استعفا دهند و در غیر اینصورت بعد از آن مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی همت دولت را می طلبد

به گفته شهردار ارومیه میانگین رضایتمندی شهروندان از شهرداری ارومیه بیش از ۷۰ درصد است و آن درصد کم عدم رضایت چون نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مربوط به ما نیست و کمک دولت را می طلبد .

وی تاکید کرد: اولین روز کاری با نام و یاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) آغاز می کنیم که امسال در کنار تداوم وظیفه خدمت رسانی مواردی چون اتمام پروژه های نیمه تمام، اتمام ممیزی واحد های مسکونی، الکترونیکی شدن امورات اداری و حذف مکاتبات ادرای بصورت مکتوب، کاهش هزینه ها و انضباط کاری، شفاف سازی مالی و وصول مطالبات در اولویت ها است .

شهردار ارومیه در پایان وظایف هر یک از معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری را برشمرده و ماموریت های آنها را برای حرکت در سال جدید مشخص کرد که اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی، ممیزی واحدهای شهری، ارتقاء ارتباط سیستمی و وصول مطالبات شهرداری به ویژه از دستگاههای اجرایی(نزدیک به یکصدمیلیارد تومان)، از جمله مهمترین آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست