اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هیچ افزایش قیمتی تحت تاثیر افزایش نرخ بنزین در کشور نخواهیم داشت و با هرگونه تخلف در سطح عرضه برخورد قانونی خواهد شد.

غلامرضا بابایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسی مشترک این سازمان با تعزیرات حکومتی از سطح عرضه افزایش یافته است و با گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و افزایش قیمت خودسرانه به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: پرونده واحدهای صنفی و غیرصنفی که به صورت غیرقانونی و به بهانه گران‌شدن بنزین افزایش قیمت را در سایر کالاها اعمال کنند، با دستور مدیرکل محترم سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

بابایی گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم منوط به مصوبه ستاد تنظم بازار استانی است و افزایش قیمت بدون مصوبه این ستاد انجام نخواهد شد و افزایش خودسرانه تخلف محسوب می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: مردم نباید شایعات مبنی بر افزایش قیمت‌های متأثر از افزایش قیمت بنزین را باور کنند و هرگونه گران‌فروشی و افزایش قیمت را با سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست