اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : چهارمین نشست صمیمی بیش از ۴ ساعته مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی به همراه معاونین و همکارانش با خبرنگاران و رسانه های استان برگزار شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در این نشست هشدار داد : روند مبارزه با فساد و ارازل و اوباش تعطیل بردار نیست و مردم مطمئن باشند سربازان گمنام و فرزندان آنها در این نهاد در سطح استان با تمام قدرت در راستای مسیر مبارزه با فساد و عاملین ناامنی در جامعه مبارزه کرده و از هیچ کوششی فرو گذار نیستند.

او تاکید کرد : پیشگیری،  هشدار دهی و برخورد جزو اهداف اصلی این مجموعه است، بطوری که در یکسال گذشته بیش از ٢٠٠ مورد هشدار دهی انجام گرفته است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی از جلوگیری بیش از ١٠۴٣ هکتار زمین خواری به ارزش ٣هزار میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد : در چند روز گذشته چند باند اراذل و اوباش و مخلان ناامنی اجتماعی دستگیر شده و مبارزه با اراذل و اوباش تا پایان سال بصورت جدی ادامه دارد

وی از دستگیری رقیب سلطان موز و چند اراذل و اوباش در ارومیه خبر داد.

او در حوزه با مبارزه با مفاسد اقتصادی جلوی بیش از ۵٠٠٠ میلیارد تومان در بخش های مختلف قاچاق کالا و ارز، فرار مالیاتی و غیره گرفته شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به حفظ آبروی افراد در این نهاد و حفظ کرامت انسان ها و اینکه تا زمانی که متهم محکوم نشود نمی توان اطلاعاتی در اختیار افکار عمومی قرار داد، تاکید کرد : امنیت آذربایجان غربی امنیت کشور است و به هیچ وجه نمی خواهیم نگاه مردم به استان امنیتی باشد و این نهاد با تمام قدرت و در کنار مردم در راستای آرامش مردمی گام بر می‌دارد.

وی همچنین  با اشاره به انتخابات سال ١۴٠٠ خواستار همراهی بیشتر اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت در این حوزه شد و گفت : سلامت،  امنیت و مشارکت حداکثری باید سرلوحه کار رسانه ها و متولیان امر باشد و هنر اصحاب رسانه ترمیم لایه های خاکستری و افزایش اعتماد عمومی و بالا بردن مشارکت مردم در صحنه ای است که دشمن و استکبار با تمام توان در جهت کاهش مشارکت اقدام می کنند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در خصوص روند بررسی صلاحیت ها هم گفت : موضوع صلاحیت و اسرار مردم امانت سنگین این نهاد مردمی است و هیچ مقام و شخصی نمی تواند در پروسه بررسی صلاحیت ها ما را تحت فشار بگذارد و هیچ کسی نمی تواند به مدیر کل هم بگوید فلانی را تایید و یا رد کند و همه مراحل بر اساس پروسه های قانونی و نظرات کاملا کارشناسی و اظهارنظرهای متخصصان امر و کمیسیون مربوطه است.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات معیشتی و دغدغه های تورم و بیکاری و دهها نکته ریز و درشت هم جزو دغدغه های سربازان گمنام امام زمان است که در گمنامی باقی مانده و به همین گمنامی هم افتخار می کنند ، خطاب به رسانه ها گفت : مدیران رسانه های گروهی ما باید ملی ، آرمانی و جهانی فکر کنند و از بحث های قومیتی و حاشیه ای که باعث ایجاد فضای ناامنی روانی در جامعه می شود خودداری کنند.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به روند دستگیری خانواده مدیریت شهری و شهردار سابق ارومیه هم گفت : مردم مطمئن باشند اگر  تخلفی در شورای شهر و بدنه شهرداری صورت گرفته باشد تا آغاز انتخابات شورا با آن مبارزه و برخورد خواهد شد و سربازان گمنام و فرزندان شما در این نهاد و استان اجازه نخواهند داد حقی از مردم ضایع شود.

در نشست صمیمی بیش از ۴ ساعته مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی با اصحاب رسانه، خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی به رفع مشکلات رسانه ای و مطبوعاتی، اقتصادی، روند مبارزه با فساد، چالش های معیشتی و برخی از دغدغه های مختلف اجتماعی، قومیتی و سیاسی پرداخته و ضمن تقدیر از زحمات بی ادعای سربازان گمنام در سطح استان خواستار تداوم مبارزه با فساد در این استان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست