اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بخش تولید نیاز بازارهای بین المللی و منطقه را شناسایی کند.

ابراهیم جلیلی شامگاه روز شنبه در کارگروه “رفع موانع صادرات ” در جهت بهبود عملکرد صادرات واحدهای تولیدی منطقه  حضور موثرتر منطقه آزاد ماکو در بازارهای جهانی و توسعه صادرات  را راه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با رفع موانع صادرات حرکت به سمت توسعه پایدار را شتاب می بخشیم.

وی موفقیت در توسعه صادرات را مستلزم آگاهی کامل بخش تولید نسبت به نیاز بازار های بین المللی و منطقه ای دانست و افزود: در این کارگروه مسائل مربوط به تعهد ارزی، قوانین و مقررات گمرکی کشورهای همسایه به عنوان مهمترین آسیبهای صادرات  مورد بررسی قرار می گیرد.

جلیلی تصریح کرد: مقرر شد سازمان به منظور شناخت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی منطقه جلسات ادواری با انجمن تولید کنندگان و کارآفرینان برگزار کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه به منظور تشویق و ترغیب واحدهای تولیدی صادرات گرای منطقه، مشوق های صادراتی از سوی سازمان در نظر گرفته شده اضافه کرد: در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و صادرات حمایت لازم از سوی سازمان به عمل می آید و همچنین به منظور تسهیل صادرات و آشنایی با قوانین و مقررات کارگروه های آموزشی لازم برگزار می شود.

به گزارش ایسنا؛ در این کارگروه، معاون و مدیران حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و انجمن تولیدکنندگان و کارآفرینان بعنوان نمایندگان بخش خصوصی در دفتر معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست