اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی در خصوص مشکلات به وجود آمده در ارومیه برای تامین نان گفت: شایعاتی توسط برخی نانوایان و افراد سودجو برای گران کردن نان در سطح شهر و فضای مجازی شکل گرفته که جای هیچ نگرانی نیست.

محمد مهدی شهریاری افزود: ضمن عذرخواهی از مردم بابت مشکلات به وجود آمده، سهمیه آرد نانوایی ها را افزایش دادیم و به زودی هم این مسئله برطرف می شود.

وی گفت: از مردم انتظار داریم به شایعات توجه نکنند و با بردباری نسبت به رفع مشکل در یکی دو روز آینده اطمینان خاطر داشته باشند.

فرماندار ارومیه هم گفت: برای اطمینان خاطر دادن به شهروندان جهت نبود مشکل در تامین نان، سهمیه آرد ۹۵ نانوایی در ارومیه افزایش یافت.

علیرضا ملامحمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی وجود ندارد، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم جهت اختصاص سهمیه آرد اضافه انجام شده و با نظارت دقیق آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی برای دپو نکردن آردهای سهمیه‌ای به طور ۲۴ ساعته انجام می‌شود، افزود: قیمت نان در شهرستان ارومیه به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت.

فرماندار ارومیه ضمن عذرخواهی از مردم بابت بار روانی ایجاد شده در رابطه با نان، گفت: به مردم این قول را می‌دهم که در برابر هرگونه تخلف برخورد سختی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برخی‌ها با شیطنت‌های خاصی به دنبال افزایش قیمت نان بودند، اظهار داشت: در کمتر از چند ساعت با اتخاذ برخی تدابیر این مشکل رفع و وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

ملامحمدزاده با اشاره به ۲ شیفت شدن ۲۴ واحد نانوایی در شهرستان ارومیه، گفت: هیچ مشکلی در تامین نان مورد نیاز شهروندان وجود ندارد.

وی افزود: اگر واحد نانوایی تحت هر شرایطی نان را گران و یا به بهانه گران کردن نان به شهروندان اعلام کند که در تامین آرد با مشکل مواجه است، برخورد قانونی خواهد شد.

ملامحمدی زاده با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی، بیان کرد: شهروندان می‌توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا فورا رسیدگی لازم انجام شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش صف در مقابل برخی از واحدهای نانوایی‌ در ارومیه به شایعه کمبود نان دامن زده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست