اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پیرو درج بیانیه ای از سوی بسیج دانشجویی و ادعای واهی وجود منتسبین به فتنه ۸۸ در انتصابات این دانشگاه ، ضمن تکذیب این مطلب اعلام کرد در صورت عدم حذف و اصلاح سریع موارد ذکر شده نسبت به انتشار دهندگان این مطالب کذب از طریق مراجع قضایی و انتظامی اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است ؛ دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز بعنوان یکی از پایگاه های قدرتمند علمی و فرهنگی در سطح ملی و حتی فراملی طی سالیان به وظایف ذاتی خود که همانا نیل به اهداف آموزشی و اعتلای فرهنگ اصیل وغنی اسلامی ایرانی می‌باشد با تمام‌ توان عمل نموده است.
اهداف متعالی این دانشگاه همچون ترویج مبانی اسلامی و انقلابی و صدور آنها از طرق مختلف همواره در افق دید مدیران و روسای اداور مختلف این دانشگاه قرار داشته است.
حساسیت های  بسیج و تشکل های صنفی دانشجویی به جریانات و رخداد های دانشگاه که نشان از حیات و پویایی و حرکت رو به رشد جامعه دانشجویی است مایه دلگرمی است. اما این جریان های دانشجویی و در راس آن بسیج دانشجوئی باید با بصیرت و بررسی همه جانبه برخی تحرکات و تحریکات، مانع از انحراف جریان بحق مطالبه گری خود باشند.
بدیهی است که دغدغه بحق تشکل های دانشجویی جزو اهداف و برنامه های مدیران و روسای دانشگاه است و مطالب ذکر شده در بیانیه بسیج دانشجویی مبنی بر برخی انتصابات انجام یافته در سطح روسا و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی استان که اخیرا منتشر شده قویا تکذیب می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه ؛ در این خصوص موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد:
١-در بیانیه ای که به نام  شجره طیبه بسیج دانشجویی استان صادر شده، مطالب کذب و تهمت هایی چون “معاونین و روسای طرفدار فتنه ٨٨ انتخاب شده اند” سراسر کذب بوده و تا این لحظه هیچ معاون یا هیچ یک از رؤسای واحد ها از سوی سرپرست استان عزل یا نصب نشده اند.
٢- اگر درخصوص شایعات و حرف و حدیث های احتمالی موضع گیری شده است این مطالب صرفا در حد شایعه بوده که می بایستی فقط در مورد همان “گفته ها” و “شنیده” ها اعلام موضع میشد نه اینکه قصاص قبل از جنایت صورت میگرفت و این امر نشانگر عدم شناخت و بصیرت لازم می باشد.
بهرحال اصل تذکر و بالندگی دانشجویی خوب است و دانشگاه آزاد ارومیه و استان از آن استقبال می کند ولی باید دقت شود تا مطالب واقعی و اتفاق افتاده را نقد کرد چرا که « شایعه را دشمن می سازد، سرسپرده ها پخش می کنند و ساده لوح ها هم باور میک نند و این برازنده عزیزان فرهیخته بسیج دانشجویی نیست »
امید است دوستانی که نیت اصلاح دارند بررسی مجدد و تحقیق لازم را بعمل آورده و اشتباه رخ داده را اصلاح کنند.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه ضمن اینکه مطالب ذکر شده در بیانیه ذکر شده را قویا تکذیب می کند. توفیق روز افزون برای خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان‌مسئلت دارد و اعلام میدارد نتیجه اقدامات خود را به افکار عمومی گزارش خواهد داد.
گفتنی است ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مدعی شده بود که رئیس جدید این واحد معاونین خود را از طرفداران فتنه انتخاب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست