اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با پیگیری‌های نامحسوس و رصد چندین ماهه معاونت غذا و داروی دانشگاه، یکی از پرسنل متخلف دانشگاه در حوزه دارو شناسایی شد.

دکتر جواد آقازاده افزود: با توجه به قرائن و شواهد احتمالی بروز تخلف و فساد و سو استفاده از موقعیت شغلی در یکی از واحدهای تابعه این دانشگاه،  بررسی جدی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: بلافاصله با تشکیل تیم تخصصی و با احاطه به موضوع و تلاش شبانه روزی معاونت و همکاران و با هماهنگی مقامات قضایی و نظارتی، ارقام و روش سوء استفاده یکی از پرسنل دانشگاه آشکار شد.

آقازاده گفت: فرد خاطی با دستکاری آمارها، اقدام به خروج داروهای مخدر بیماران از سیستم می کرد، لذا به دستور دادستان محترم استان مراتب به سایر ارگان های قضایی و اطلاعاتی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر فرد خاطی بعد از کشف موضوع به همراه خانواده اش متواری شده و پرونده همچنان در دست پیگیری است‌.

او در پایان تاکید کرد: یکی از اهداف بلند حاکمیت نظام اسلامی «برخورد با عوامل ناامنى اقتصادی و فساد به ویژه در حوزه سلامت » و فضاسازى براى برقرارى «قسط و عدل» و نیز «نظم و انضباط و حاکمیت قانون برای کسب رضای الهی » در جامعه است.

در همیت راستا خبری که در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت ، حاکی از آن است با پیگیری و رصد های شبانه روزی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان آذربایجان غربی و با اشراف دقیق و لحظه ای، با نظر و دستور دادستان و مقام قضایی اختلاس صورت گرفته در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان ؛ کشف، شناسایی و مورد ضربه و از هم پاشیده شدن این شبکه اختلاس گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست