اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه فرمانداران در تبیین عملکرد نظام و نیز جذب سرمایه های اجتماعی نقش مهمی بر عهده دارند گفت: نشست با معتمدین، جوانان، سازمانهای مردم نهاد، احزاب و اقشار مختلف مردم باید جزو اولویتهای فرمانداران باشد.

محمدمهدی شهریاری امروز یکشنبه هجدهم خرداد در نخستین نشست فرمانداران با اشاره به رویدادها و تحولات رخ داده در سال گذشته تصریح کرد: تحولات رخ داده در سال گذشته از جمله تشدید تحریم ها و موانع صادرات نفت موجب بروز مشکلات مالی و نارضایتی هایی در کشور شد که تا به امروز با هماهنگی های بین بخشی سعی شده تا در اجرای امورات خللی وارد نشود.

وی افزود: با همه مانع تراشی های استکباری دولت با همه توان در عرصه های عمرانی و اقتصادی و توسعه پای کار بوده و افتتاح پروژه های متعدد در طول سال گذشته و امسال موید این است.

شهریاری با قدردانی از تلاش فرمانداران در برگزاری برنامه های سال گذشته از جمله هفته دولت، دهه فجر و مدیریت کرونا تصریح کرد: شرایط اقتصادی امروز و رفع دغدغه های بحق مردم در بحث معیشت نیازمند تقویت نظارت بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان است.

استاندار آذربایجان غربی یکی از بسترهای بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد را احصای فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان ها دانست و گفت: نباید بروکراسی های اداری مانع دلسردی سرمایه گذاران شود. بهبود محیط سرمایه گذاری و حذف موانع اداری در این مسیر جزو وظایف فرمانداران است.

شهریاری رعایت عدالت در توزیع بودجه، توجه ویژه به ملاقاتهای مردمی، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی، برقراری هماهنگی بین دستگاه های شهرستانی و فراهم سازی بستر احیای واحدهای تولیدی راکد را از دیگر اولویتها و وظایف جدی فرمانداران دانست و افزود: با توجه به تاثیرات اقتصادی کرونا باید در حل مشکلات مردم بیش از پیش پای کار بود و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

استاندار خطاب به فرمانداران گفت: برای حل مشکلات شهرستان و استان با نمایندگان مجلس تعامل لازم با حفظ تفکیک وظایف برقرار شود‌. نمایندگان مجلس از ظرفیت خوبی برای حل مشکلات و جذب اعتبارات ملی برخوردار هستند.

شهریاری ادامه داد: مدیریت بیماری کرونا و اجرای مصوبات ملی و استانی و نیز نظارت بر نحوه اجرا بر عهده فرمانداران است. نباید با سهل انگاری موجب تشدید بیماری شد.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص حواشی روز تودیع فرماندار میاندوآب نیز با رد ادعای امام جمعه این شهرستان گفت: چطور می شود کسی که باید الگوی عدالت و راستی باشد چنین دروغ بزرگی بر زبان بیاورد؟ بیان چنین دروغ هایی و وارد ساختن اتهامات ناروا به مسئولین جایگاه عدالت و صداقت را زیر سوال می برد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ شهریاری با اشاره به اینکه وظیفه داریم تا لحظه ای که در مسند خدمت به مردم هستیم با تمام توان کار کنیم افزود: برخی افراد که همواره عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان جزو علاقمندی آنهاست هر روز شایعاتی را مطرح می سازند. بنده همچو روز نخست قبول مسئولیت و حتی جدی تر از آن روز با قدرت به کارم ادامه می دهم و تا این لحظه هیچ خبری از رفتن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست