اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : وزیر کشور بر ضرورت تقویت وحدت بین مذاهب تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه همه از هر قشری، ایجاد آرامش در کردستان برای توسعه و پیشرفت است.

حمد وحیدی روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با نخبگان و فعالان فرهنگی استان کردستان اظهار داشت: همه باید در هفته وحدت نشان دهیم که قوی و یکی هستیم، دشمنان از اسلام و ایران اسلامی قوی هراس دارند.

وی به اغتشاشات اخیر و تلاش ضدانقلاب برای از بین بردن آرامش در استان کردستان اشاره و اضافه کرد: همه نخبگان سیاسی، اقتصادی، ورزشی و دیگر بخش ها باید امروز پای کار بیایند و در راستای جهاد تبیین، ماهیت گروهک ها، سابقه و درون افتضاحشان را برای جوانان روشن کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم کُرد طی ۴۳ سال گذشته همواره در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند، یادآور شد: جوانان باید بدانند چه جنایتکارانی امروز ادعای دلسوزی مردم کُرد را دارند.

وحیدی ادامه داد: این گروهک ها دست در دست کسانی دارند  که در حال افول هستند و راه برون رفتشان، تضعیف جمهوری اسلامی است ولی زهی خیال باطل.

وی افزود: وظیفه ما در شرایط کنونی حفظ آرامش برای توسعه استان است، چرا که اغتشاش ولو اندک، به کردستان آسیب می رساند و هر کسی بخواهد آرامش مردم را به بهم بزند، دشمن ملت است.

وزیر کشور تاکید کرد: همه از شیعه و سنی باید به میدان بیایند و در مقابل کسانی که امنیت و ثبات کشور و کردستان را به خطر می اندازند، بایستند.

وحیدی با بیان اینکه علما و روشنفکران باید در شرایط کنونی حرف بزنند و خواستار حفظ آرامش باشند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در همه حوزه ها قوی است و با اغتشاش چند نفر که فریب خورده دشمنان هستند، آسیب نخواهد دید.

وی به ملاطفت نیروهای انتظامی و امنیتی با اغتشاشگران در کردستان اشاره کرد و گفت: دلمان نمی خواهد جوانی که فریب خورده آسیب ببیند اما امنیت و آرامش مردم بسیار مهم است.

ضدانقلاب دلسوز مردم کُرد نیستند

وزیر کشور حوادث اخیر در استان و کشور را ناشی از باور غلط دشمنان مبنی بر ضعف جمهوری اسلامی و کینه قدیمی نسبت به نظام دانست و اظهار داشت: البته اغتشاشات مزاحمت هایی برای مردم ایجاد کرد اما راه به جایی نخواهند برد.

وحیدی ادامه داد: در هفته ای که باید بیش از هر چیز دیگری به تعریف و بیان خصایل نبی اکرم(ص) و درس از ایشان می پرداختیم، با مسائل دیگری مواجه شدیم اما هیچگاه دشمن نخواهد توانست این محبت به اسلام را که در اعماق وجود تک تک مردم ریشه دارد خارج کنند.

وی گفت: امروز در شرایط ویژه و سرنوشت سازی در جهان قرار داریم و اوضاع دنیا در تب و تاب بوده و غرب دچار مشکلات فراوانی است.

وزیر کشور تمدن مادی غرب را بی پایه، خالی و در حال افول توصیف کرد و افزود: در این شرایط، کشوری که با قدرت و با یک مکتب، فکر و ایده جلو می رود، مورد دشمنی غربی ها قرار می گیرد اما با همه دشمنی ها، پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است.

وحیدی یادآور شد: هر جا حرف از اسلام آمد، دشمن خواست آن را مغلوب کند و امروز برای آنان عیان است که اگر نتوانسته اند، کشورهای منطقه و غیرمنطقه را تحت کنترل درآورند، بخاطر وجود اسلام است و اسلام حرف اول را در لبنان، فلسطین و یمن می زند.

وی ادامه داد: اسلام بر دوش جمهوری اسلامی حمل می شود و ایران منادی اسلام ناب است، اسلامی که ظلم ستیز، عدالت گستر و حامی مستضعف است.

وزیر کشور بار دیگر گریزی به وقایع اخیر و فوت مرحومه مهسا امینی زد و اضافه کرد: با وجود اعلام دلیل مرگ این مرحومه توسط پزشکی قانونی، ضدانقلاب و دشمن پای کار آمدند و خود را دلسوز خانم امینی جلوه دادند.

وی گفت: کسانی که فطرتا با اسلام مخالف و از انسانیت بویی نبرده اند، حامی دختر خانمی شده اند و مرگ او را بهانه قرارداده اند تا به آرامش مردم آسیب وارد کنند.

وزیر کشور ادامه داد: اینها فکر می کنند با تخریب اموال عمومی، جمهوری اسلامی سرنگون می شود؟ آیا به گمان باطلشان با این تهدیدها می توانند ایران را تجزیه کنند؟ آنها تصور می کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالیکه در اوج اقتدار است.

وحیدی یادآور شد: ایران در مذاکرات هسته ای در موضع قدرت وارد شده که دشمن کلافه است و انتظار ندارد کشوری که مورد تحریم و فشار است، با قدرت امور را در بخش های اقتصادی و مسائل دفاعی پیش ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش استاندار کردستان برای جذب سرمایه گذار، اظهار داشت: حوادث اخیر به مردم کردستان آسیب می زند، چرا که سرمایه گذار اگر احساس کمترین ناامنی کند، دیگر حاضر به سرمایه گذاری نخواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه آیا اغتشاش به نفع مردم یا به ضرر آنان است، اضافه کرد: باید درک و تحلیل درستی از مسائل داشت؛ چطور می شود آمریکایی ها که همواره با تمام توان علیه ملت ایران عمل کرده، اکنون طرفدار مردم شده است.

وحیدی تاکید کرد: بدتر این است که کسی بخواهد باور کند اینها دلسوز مردم هستند که البته مردم کُرد این را باور نمی کنند.

وی گفت: اینترنشنال عربستان سعودی که با تمام قدرت علیه ایران کار می کند، طرفدار حقوق مردم کُرد شده است و چه دروغی از این واضح تر. رژیمی که در یک روز ۸۳ جوان را اعدام می کند، نمی تواند طرفدار آزادی باشد.

وزیر کشور، زن ایرانی را دارای عزت و شرف توصیف کرد و اظهار داشت: غربی ها زندگی را در برهنگی و از هم پاشیدگی خانواده و مسائل سخیف می بینند، پس اینها چطور می توانند راه و چاه را به مردم کشورمان نشان دهند.

وحیدی گفت: آنان از حقوق زن دفاع می کنند، در حالیکه زن را نابود کرده و به کالایی تبدیل کرده اند و زنان در بدترین شرایط قرار دارند.

وی ایران را از آن تمام ملت و نه شیعه دانست و افزود: همه اقوام و مذاهب با افتخار در تمدن سازی ایران اسلامی نقش دارند و این مسئله مهم باید برای جوانان تبیین شود.

ضرورت دشمن شناسی جوانان در فضای مجازی و جذب و توجیه آنان دیگر مطلبی بود که وزیر کشور بر آن تاکید و اضافه کرد: دشمن می خواهد ذهن جوانان را از مفاهیم ضد خدا و اسلام پر کند و این وظیفه بزرگان است که قضایا را روشن کنند.

وحیدی با بیان اینکه گروه های منزوی از ملت رانده شده می خواهند برای مردم تصمیم بگیرند، ادامه داد: چرا مغازه داران و بازاریان را تهدید می کنید، آیا این دموکراسی است؟ هنوز به جایی نرسیده اید تهدید می کنید که البته به جایی نخواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست