اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: وحدت بی‌بدیل نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است.

امیرسرتیپ علی حاجیلو صبح سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح ارومیه اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در اوایل انقلاب با طراحی نقشه‌های پیچیده قصد خلع سلاح انقلاب اسلامی با انحلال ارتش بود که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و با اعلام روز ارتش از طرف ایشان خنثی شد.

وی افزود: تدبیر و طراحی دفاع همه‌جانبه از سوی امام خمینی (ره) با ابقاء و تقویت ارتش و تأسیس سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین دشمنان را از هرگونه تعدی به نظام اسلامی مأیوس کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با غیرت و عقلانیت دینی، ایثار و ولایتمداری، از جان گذشتگی و ترجمان عینی اشداء الکفار و رحما بینهم در مقابل دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایستاده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در پایان هشت سال دفاع مقدس خطاب نیروی زمینی ارتش فرمودند، این نیرو حقیقتاً در نوک پیکان مقابله با حملات دشمن بوده و توانست چهره راستین و شکست ناپذیر خود را نشان داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا گفت: در طول سال‌های گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران هرکجا مشکلی برای مردم پیش آمده، التیام بخش درد و آلام مردم بوده است.

وی اظهار کرد: وحدت کم نظیر و بی بدیل نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی از برکات سلسله مراتب الهی و در سایه‌سار فرماندهی فرمانده معظم کل قوا خار چشم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: امروز به برکت توانمندی بی نظیر و مقتدرانه نیروهای مسلح اراده جمهوری اسلامی مافوق و غالب بر اراده‌های سیاسی باطل در منطقه است.

وی با اشاره به الحاق ۱۱۰۰ دستگاه از انواع تجهیزات نظامی پیشرفته به نیروی زمینی ارتش گفت: شبکه شدن، هوشمندی، نقطه‌زنی و دورزن بودن از ویژگی این تجهیزات است که بازدارندگی پایدار ایجاد می‌کند.

وی در خطاب به برخی از کشورهای منطقه که دل در گروه ارتباط با رژیم صهیونیستی دارند، اظهار داشت: امروز سردمداران این رژیم منحوس بهتر می‌دانند که سقوط و نابودی آنها فرا رسیده است و مکانی در منطقه پاتاگونیا در مرز کشور شیلی برای فرار خود پیش بینی کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست