اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه تعقیب و مجازات خاطیان و مقصران حادثه ناگوار حمله سگ‌های ولگرد به دختر بچه سه ساله در شهرک شاهد ارومیه را با جدیت در دستور کار قرار دهد.

ناصر عتباتی روز جمعه در این دستور از دادستان ارومیه خواسته است تا با بررسی دقیق و فوری موضوع فوت کودک سه ساله که به تایید پزشکی قانونی هم رسیده، افراد و مسئولانی که مرتکب سهل انگاری یا ترک فعلی شده اند، تحت تعقیب قرار دهد.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار و تسلیت به خانواده این کودک بر اقدام عاجل و ورود قاطع به موضوع تاکید کرد و گفت: هر کسی و یا هر مقامی که مقصر تشخیص داده شود، باید با او برخوردهای قاطع قانونی معمول صورت گیرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تذکر جدی به مسئولان و متولیان امر اظهار کرد: جلوگیری از اتفاقات مشابه باید با جدیت انجام و نظارت مستمر و مداوم دادستانی در این خصوص باید در دستور کار قرار گیرد.

ورود دادستانی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی با تاکید بر دستور قبلی ایشان به سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه مبنی بر جمع آوری سگ های ولگرد در آستانه بازگشایی مدارس،از صدور دستور ویژه جهت بررسی فوت کودک سه ساله ارومیه ای بر اثر حمله سگ های ولگرد در شهرک شاهد خبر داد.

حسین مجیدی دادستان مرکز استان اظهار داشت که پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه در همین زمینه تشکیل و بازپرس ویژه ای برای بررسی پرونده در نظر گرفته شده است که روز شنبه جلسه رسیدگی فوری آن پرونده برگزار خواهد شد.

اعزام بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه به صحنه فوت کودک سه ساله در شهرک شاهد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی نیز از اعزام بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه در ساعت ۱۱.۳۰ روز جمعه ۵آبان ۱۴۰۲ خبر داد.

حسین مجیدی ضمن ابراز تسلیت بصورت تلفنی با جناب آقای علیزاده پدر مرحوم کودک سه ساله که بر اثر حمله سگ های ولگرد واقع در شهرک شاهد ارومیه فوت شده بود، از صدور دستور به بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه مبنی بر پیگیری قضایی و احضار مقصرین در روز شنبه به دادسرا خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی با دستور مجدد موکدا تاکید نمود شهرداری بایستی به وظایف قانونی خود مبنی بر جمع آوری سگ های ولگرد ادامه دهد و هیچ قصوری در این زمینه قابل پذیرش نیست.

 روز گذشته یک دختر سه ساله در شهرک شاهد ارومیه بر اثر حمله سگ های ولگرد جان خود را از دست داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست