اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پیکر ۲۴ شهید دوران دفاع مقدس صبح روز چهارشنبه وارد کشور خواهد شد، گفت: پیکر این شهیدان در تفحص های جدید صورت گرفته شناسایی شده است.

رضا ابراهیمی افزود: پیکر این شهیدان که در دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شمال غرب به شهادت رسیده اند، ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه جاری از طریق مرز کیله سردشت به وارد ایران خواهد شد.

او اضافه کرد:  پیکر شهدا پس از تشییع در سردشت، به ارومیه منتقل می شوند که البته در مسیر مراسم استقبال از شهدا در شهرستان های میرآباد، پیرانشهر و نقده انجام خواهد شد.

ابراهیمی اظهار کرد: در شهر ارومیه نیز همزمان با شب رحلت حضرت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، از ساعت ۲۱ مراسم شبی با شهدا در مصلای امام خمینی (ره) برپا می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهیدان روز پنجشنبه همزمان با سالروز رحلت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تمهید شده‌است، ادامه داد: این آیین معنوی، ساعت ۹:۳۰ از میدان ایالت به سوی تقاطع سرداران آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست