اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: وزیر پیشنهادی کار به دلیل تخصص و توانمندی شرایط کسب رای بالا در مجلس را دارد.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفتگو با این رسانه با اشاره به حمایت حداکثری نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس از حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم، اظهار کرد: عبدالملکی جوان پرانگیزه و دارای تحصیلات عالیه هستند و تجربیاتی خوبی هم در حوزه اقتصاد و اقتصاد مقاومتی دارد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تخصص عبدالملکی در حوزه علمی تحصیلات عالیه و نیز تجربیات ارزشمند در حوزه مشاوره‌های اقتصادی بهترین گزینه برای وزارت کار و تعاون به شمار می‌رود، افزود: عبدالملکی چندین سال تجربیات ارزشمندی در کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغالزایی، بهزیستی و … داشته و در صورت رأی اعتماد و نشستن بر مسند وزارت کار توانایی بالایی برای حل مشکلی بیکاری جامعه را داراست.

ذاکر با اشاره به شناخت مناسب عبدالملکی از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: حجت الله عبدالملکی تمام شاخصه‌های لازم برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله انقلابی و جهادی بودن، کارآمدی و سواد اقتصادی را دارا است و مورد اعتماد رهبری و رئیس جمهور است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به کارآمدی و فساد ستیزی به عنوان یکی از ویژگی‌های آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، عنوان کرد: عبدالملکی جوانی کارآمد و شایسته و اقتصاددان است که توانمندی‌های لازم برای تصدی وزارت کار را دارد، امیدواریم با بالاترین رأی از مجلس بر مسند وزارت کار و تعاون تکیه بزند.

وی با اشاره به برنامه‌های ارائه شده از سوی عبدالملکی عنوان کرد: عبدالملکی به موضوع تولید و صنعت و اقتصاد کشورو همچنین معیشت و مسکن کارگری بسیار اهمیت می‌دهد و در برنامه‌های خود قرار داد ه است.

ذاکر تاکید کرد: پشتکار و جوان بودن این شخص با توجه به اشتغالزایی خوبی که در مدت خدمت خود در کمیته امداد امام ایجاد کرده مزیت قابل قبول و بارز این فرد برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست